2.0 V6 GT van 323F
Moderator: Moderators
- mx3freak
- Super-Pilot
- Berichten: 2095
- Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
- Locatie: almere
- Contacteer:
2.0 V6 GT van 323F
wie weet of de comp./ecu van de 323F 2.0 V6 hetzelfde is als de originele ecu van de 1.8 v6 k8 motor?
als dat niet het geval is, wat is dan het gevolg als je de 2.0 op de ecu van de 1.8 aansluit?
als dat niet het geval is, wat is dan het gevolg als je de 2.0 op de ecu van de 1.8 aansluit?
- mx3freak
- Super-Pilot
- Berichten: 2095
- Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
- Locatie: almere
- Contacteer:
mx almere schreef:Ja. Het kan zijn dat je air/fuel ratio niet meer klopt, stationair niet meer lekker, en VRIS (dus lengte van de luchtinlaat) niet optimaal. Maar waarom zou je het willen doen?
omdat ik nu een 2.0 blok heb draaiend op de 1.8 ecu en ie idd kut loopt erop, heel onregelmatig stationair en dikke witte rookpluimen...
de auto waar het blok uitkomt, een schade 323F, had dat niet, was starten en netjes draaien, was bij de wit in almere, heb ik zelf gezien 2 weken geleden...
- NightQrawler
- Pilot
- Berichten: 790
- Lid geworden op: 21 jul 2003, 23:31
mx3freak schreef:mx almere schreef:Ja. Het kan zijn dat je air/fuel ratio niet meer klopt, stationair niet meer lekker, en VRIS (dus lengte van de luchtinlaat) niet optimaal. Maar waarom zou je het willen doen?
omdat ik nu een 2.0 blok heb draaiend op de 1.8 ecu en ie idd kut loopt erop, heel onregelmatig stationair en dikke witte rookpluimen...
de auto waar het blok uitkomt, een schade 323F, had dat niet, was starten en netjes draaien, was bij de wit in almere, heb ik zelf gezien 2 weken geleden...
kon je de ECU die erbij hoort niet meer krijgen dan.
- mx3freak
- Super-Pilot
- Berichten: 2095
- Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
- Locatie: almere
- Contacteer:
MX-john schreef:mx3freak schreef:mx almere schreef:Ja. Het kan zijn dat je air/fuel ratio niet meer klopt, stationair niet meer lekker, en VRIS (dus lengte van de luchtinlaat) niet optimaal. Maar waarom zou je het willen doen?
omdat ik nu een 2.0 blok heb draaiend op de 1.8 ecu en ie idd kut loopt erop, heel onregelmatig stationair en dikke witte rookpluimen...
de auto waar het blok uitkomt, een schade 323F, had dat niet, was starten en netjes draaien, was bij de wit in almere, heb ik zelf gezien 2 weken geleden...
kon je de ECU die erbij hoort niet meer krijgen dan.
die is heel anders gestekkerd, maar het probleem is verhoplen en rijd helemaal geweldig nu
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Berichten: 3291
- Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
- Locatie: Purmerend
- Contacteer: