http://img231.imageshack.us/img231/3056 ... rumrc0.jpg
Gr Martien
krijg me avatar er niet in
Moderator: Moderators
http://img381.imageshack.us/my.php?imag ... em4re1.jpg
Ja was ze zelf aan het maken maar hij wil ze niet uploaden hier
Ja was ze zelf aan het maken maar hij wil ze niet uploaden hier
je gaat naar imageshack.us (die ken je al zo te zien)
en dan upload je je foto.
dan krijg je diverse linkjes te zien, maar dan moet je (doe ik tenminste) de link kopieren waar bij staat ---> Hotlink for forums 1
die link kopier je en dan ga je naar je profiel.
daar zie je avator staan en die kan je van je pc uploaden maar ook via het linkje doen.
voor de banner neem je dezelfde link (hotlink for forums 1)maar dan kopier je em in je profiel bij het gedeelte onderschrift.
dan zou het moeten werken
nice ride trouwens ! maak ook even een profiel aan, dan kunnen we wat meer over jou en je mx te weten komen
veel plezier hier.

en dan upload je je foto.
dan krijg je diverse linkjes te zien, maar dan moet je (doe ik tenminste) de link kopieren waar bij staat ---> Hotlink for forums 1
die link kopier je en dan ga je naar je profiel.
daar zie je avator staan en die kan je van je pc uploaden maar ook via het linkje doen.
voor de banner neem je dezelfde link (hotlink for forums 1)maar dan kopier je em in je profiel bij het gedeelte onderschrift.
dan zou het moeten werken

nice ride trouwens ! maak ook even een profiel aan, dan kunnen we wat meer over jou en je mx te weten komen

veel plezier hier.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
avater is te groot, die melding zal er ook bij hebben gestaan...
bij het editten van je profiel staat ook:
dus verkleinen is enige optie
bij het editten van je profiel staat ook:
Laat een kleine afbeelding onder je naam zien in ieder bericht. Je kan maar één afbeelding tegelijkertijd gebruiken, de breedte mag niet meer dan 100 pixels zijn, de hoogte moet onder de 100 pixels blijven. De maximale bestandsgrootte is 39KB
dus verkleinen is enige optie
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer: