uiltaat herry
Moderator: Moderators
-
- New member
uiltaat herry
hallo mensen ik heb sinds kort een freeflow demper gemonteert en tis een mooi geluidje wat er uit komt.
maar in de auto lijkt het harder te klinken dan daar buiten, zon heel diep geluid 9wat de uitlaat zelf natuurlijk maakt) maar het is echt best irrie.
dus ik ging kijken of me uitlaat ergens tegen aan resoneerde of niet goed in de ophaning zat maar dat is niet het geval
weet iemand misschien hier een oplossing voor??
maar in de auto lijkt het harder te klinken dan daar buiten, zon heel diep geluid 9wat de uitlaat zelf natuurlijk maakt) maar het is echt best irrie.
dus ik ging kijken of me uitlaat ergens tegen aan resoneerde of niet goed in de ophaning zat maar dat is niet het geval
weet iemand misschien hier een oplossing voor??
-
- New member
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
waarom niet met een DB killer rijden??
ik heb in elke demper ook een DB killer zitten en moet ook echt wel anders is niet lekker om in de auto te zitten ( alles resoneert dan echt mee)
nu met DB killer in elke demper is het stuk draaglijker, geen aso knetterhard geluid maar mooie v6 geluidje...
ik heb in elke demper ook een DB killer zitten en moet ook echt wel anders is niet lekker om in de auto te zitten ( alles resoneert dan echt mee)
nu met DB killer in elke demper is het stuk draaglijker, geen aso knetterhard geluid maar mooie v6 geluidje...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Ik heb van het weekend ook een freeflow onder mijn V6 gehangen. Het valt me een beetje tegen eigenlijk. Onder de 2500 toeren die diepe, bijna resonerende brom, echt zwaar irritant. Zou hier ook graag wat aan doen.
Is zo'n DB killer ook zelf me maken?
@Turbulence: je zei in een ander draadje op het forum dat je misschien nog een adres voor DB killers wist. Kan je me (of ons) daar misschien aan helpen?
@Turbulence: je zei in een ander draadje op het forum dat je misschien nog een adres voor DB killers wist. Kan je me (of ons) daar misschien aan helpen?
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
LeonPG schreef:Ik heb van het weekend ook een freeflow onder mijn V6 gehangen. Het valt me een beetje tegen eigenlijk. Onder de 2500 toeren die diepe, bijna resonerende brom, echt zwaar irritant. Zou hier ook graag wat aan doen.
klopt...
echter zit die gozer nu al tijden op een olieplatform ergens in de noorzee dus spreek hem nooit meer sorry...
wat jij aangeeft heb ik dus ook, vooral onderin de toeren is het niet leuk... met de uitlaat behaal je echt de resonatiefrequentie van de auto met als gevolg dat alles meegaat trillen...
ik kon niet normaal in mijn spiegels kijken want die begonnen dus gewoon mee te trillen
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer: