nut van ander inlaat spruitstuk k8 motor

Alles over Motorische Tuning of vragen hierover

Moderator: Moderators

Plaats reactie
onderdelen_verkoper
New member
New member
Berichten: 38
Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:11

nut van ander inlaat spruitstuk k8 motor

Bericht door onderdelen_verkoper »

ik heb 2 maand terug een klde ingebouwd, en helaas ligt de koppakking er nu tussen uit....

nu wil ik men oude motor er weer in gaan zetten, maar vraag me af of het nog nut heeft om het klde inlaat spruitstuk erop te zetten en de computer (KL02 uit het hoofd) of zal het helemaal geen zin hebben...
Gebruikersavatar
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1793
Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:

Bericht door MarcX3 »

als ik me niet vergis past t niet goed.

uit mn hoofd staat er wat bij dat de spruitstukken van de K8 en de KL serie niet met elkaar uitwisselbaar waren, dacht dat het net net niet pastte.

maar wat denk je er mee te bereiken dan?

Ik denk zelf dat t geen nut heeft aangezien je allerlei dingen van de KL en de K8 door elkaar gaat gooien. de ECU weet zowieso niet wat die er mee aan moet.
Driven by a sixpack
onderdelen_verkoper
New member
New member
Berichten: 38
Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:11

Bericht door onderdelen_verkoper »

MarcX3 schreef:als ik me niet vergis past t niet goed.

uit mn hoofd staat er wat bij dat de spruitstukken van de K8 en de KL serie niet met elkaar uitwisselbaar waren, dacht dat het net net niet pastte.

maar wat denk je er mee te bereiken dan?

Ik denk zelf dat t geen nut heeft aangezien je allerlei dingen van de KL en de K8 door elkaar gaat gooien. de ECU weet zowieso niet wat die er mee aan moet.



Das mijn vraag eigenlijk ook, heeft het nut ... mischien dat hier al mensen waren die het gedaan hadden, ... maar zal waarschijnlijk dan gewoon men oude motor er weer in zetten..
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

kun je dan niet gewoon beter op de kl-de een nieuwe kop pakking zetten
gelijk kleine revisie , dan heb je een super blokkie waar je nog een hele poos mee door kan ;)
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

daarnaast zijn de runners van een DE inlaat anders als die op de kop van de k8, dus sluit nooit mooi aan..

je winst zal minimaal zijn.. als goed is zal de VRIS timing icm de ecu wel kloppen zowieso ben je wel de kl vaf nodig..

maar ik zou er ook niet aan beginnen want je wint er eigenlijks niks mee
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Dikkekobus
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 234
Lid geworden op: 10 feb 2008, 21:37
Locatie: Sappemeer

Bericht door Dikkekobus »

bramx3 schreef:kun je dan niet gewoon beter op de kl-de een nieuwe kop pakking zetten
gelijk kleine revisie , dan heb je een super blokkie waar je nog een hele poos mee door kan ;)


idd is maar een paar uurtjes werk en kost je hooguit 100 eu incl vlakken
en als je het zelf niet kan wil ik het ook wel doen voor 2bankjes ligt er natuurlijk aan waar je woont
Plaats reactie