lamgedraaide bout vastkrijgen
Moderator: Moderators
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
lamgedraaide bout vastkrijgen
ik heb tijdje terug de motordemper overgekocht van miguel...
die zit al een tijdje gemonteerd en werkt echt perfect echter is er nu 1 bout een beetje lamgedraaid...
aangezien de beugel op een niet zo makkelijk toegankelijke plek zit ( ipv de motortakelbeugel aan de passagierskant) is nieuw draad tappen geen optie...
ik zat te denken om de bout dus vast te lijmen oid, maar waarmee is dit goed te doen?
aangezien er nu dus ruimte op het schroefdraad zit vraag ik me af of bijv loctide wel goed genoeg opvult of zal dat geen probleem opleveren
die zit al een tijdje gemonteerd en werkt echt perfect echter is er nu 1 bout een beetje lamgedraaid...
aangezien de beugel op een niet zo makkelijk toegankelijke plek zit ( ipv de motortakelbeugel aan de passagierskant) is nieuw draad tappen geen optie...
ik zat te denken om de bout dus vast te lijmen oid, maar waarmee is dit goed te doen?
aangezien er nu dus ruimte op het schroefdraad zit vraag ik me af of bijv loctide wel goed genoeg opvult of zal dat geen probleem opleveren
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
-
- Test-Pilot
-
- Super-Pilot
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
johnmichel schreef:Je moet rode loctite hebben, en daar heb je ook zwaarheden in. Als je de zwaarte neemt krijg je hem egt niet meer los
zoiets? tegen lostrillende delen..
http://www.kruis.nl/artikelen/511918.html
bloody... wat is dus spul aso duur joh... 50ml

Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
-
- Super-Pilot
Ik heb eens een klein potje rode loctite gekocht bij (toen) de plaatselijke scootershop... nog geen 5 euro als ik me niet vergis. Ik zou even rond kijken bij auto materialen zaken of bv ook een scooterzaak... het is nogal een verschil met de prijs van hierboven.. heb het 3 jaar geleden gekocht en zit nu nog in.. dus in principe heb je er meer dan genoeg aan!
Werkt overigens heel goed dat spul.. als je heel veel er in doet.. blijft het echt heel goed zitten! Ik zette hier altijd de door gedraaide carterbouten mee vast! Bleef goed zitten.. dus het proberen waard!
Werkt overigens heel goed dat spul.. als je heel veel er in doet.. blijft het echt heel goed zitten! Ik zette hier altijd de door gedraaide carterbouten mee vast! Bleef goed zitten.. dus het proberen waard!
Laatst gewijzigd door Raymond op 27 feb 2008, 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer: