Uitdeuken zonder spuiten in Deil

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Maestro
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 116
Lid geworden op: 25 feb 2007, 12:14
Locatie: Maasbommel
Contacteer:

Uitdeuken zonder spuiten in Deil

Bericht door Maestro »

Yippie, geen deukjes meer in mijn portier. :bouncered:

Ik kom net van Jan van Waardenburg uit Deil vandaan (vlakbij A15/A2: Geldermalsen). Hij heeft een opvallende deuk (ongeveer zo groot als een kippenei) en wat kleinere deukjes uit mijn portier gehaald. Je ziet er helemaal niets meer van, geweldig! En dat voor 40 euro. Ik had veel eerder naar hem toe moeten gaan!!

Hij kan bijna alle deuken verwijderen zonder de lak te beschadigen. In mijn geval schoof hij een plaat in het portier om het raam te beschermen. Daarna ging hij met een soort metalen haak via de raamopening het portier in en "masseerde" de deuken eruit. Maar hij vertelde dat hij op moeilijke plaatsen ook deuken eruit kan trekken mbv lijm een een speciaal staafje. Ook dan hoeft er niet gespoten te worden. :shock:

Wie interesse heeft: geef me even een PM, dan krijg je zijn gsm nummer van me.

Groetjes,

Maik
Gebruikersavatar
evanuijtert
New member
New member
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 nov 2007, 18:03

Bericht door evanuijtert »

Sorry dat ik zo'n oud topic omhoog haal, maar in mijn mx3 zit een lastige deuk net achter de koplamp :cry: (door een onverlaat gedaan op de parkeerplaats en uiteraard geen briefje achtergelaten)

Nu hoop ik dat dit uitgedeukt kan worden zonder al teveel kosten. Echter is deil mij iets tever, zit zelf in Amstelveen. Weet iemand een goed adres in de buurt van amstelveen/amsterdam?

Mvg,
Erik
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

uhmmm...

www.google.nl of www.goudengids.nl

amstelveen is nu ook niet in the middle of nowhere, denk dat daar vast wel paar zaakjes te vinden zijn
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
evanuijtert
New member
New member
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 nov 2007, 18:03

Bericht door evanuijtert »

turbulence schreef:uhmmm...

www.google.nl of www.goudengids.nl

amstelveen is nu ook niet in the middle of nowhere, denk dat daar vast wel paar zaakjes te vinden zijn


Echter is het dan nog afwachten of je een goede hebt :roll: vandaar dat ik een adres zoek waar iemand goede ervaringen mee heeft.
martien76
New member
New member
Berichten: 38
Lid geworden op: 09 apr 2008, 12:08
Locatie: helmond

Bericht door martien76 »

evanuijtert schreef:
turbulence schreef:uhmmm...

www.google.nl of www.goudengids.nl

amstelveen is nu ook niet in the middle of nowhere, denk dat daar vast wel paar zaakjes te vinden zijn


Echter is het dan nog afwachten of je een goede hebt :roll: vandaar dat ik een adres zoek waar iemand goede ervaringen mee heeft.



hadt een goede geweten voor je, die knappen vaak mx3 op dat schade bedrijf maar is wel een eind uit je beurt,maar duur zijn ze niet, wil je info wat het kost dan informeer ik wel voor je.

maar zeg je helmond is toch te ver dan hoef ik niet te informeren.

Mvg Martien
Plaats reactie