Samirr

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
StefanV6
Pilot
Pilot
Berichten: 572
Lid geworden op: 10 sep 2007, 20:04
Locatie: Heerhugowaard

Bericht door StefanV6 »

Oja gast,
Maak ff je profiel aan.
http://mazdamx-3.nl/members/loging/login.php

Login is hetzelfde als voor het forum
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

En hoe rijd je MX-3 Samir?
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
Samirr
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 feb 2008, 23:58

Bericht door Samirr »

marcel v6 schreef:En hoe rijd je MX-3 Samir?



Je hoort het vanavond marcel!! k word zo opgehaald door steef! en touren we die kan op!!
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Toppertje kerel :bier:
We horen het wel hoe blij je met de MX-3 bent als je hem zometeen heb :mrgreen:
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
darkcobra
New member
New member
Berichten: 44
Lid geworden op: 09 dec 2007, 17:36
Locatie: hoofddorp

Bericht door darkcobra »

welkom nog en veel suc6 met je mx-3 :)
Samirr
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 feb 2008, 23:58

Bericht door Samirr »

Yeah!!, hij staat voor me deur :mrgreen: naa $%(*@#^files te hebben gehad kwamen we 15 minuten voor 6 aan in almelo, kortom nog 15 minuten voor postkantoor die 6 uur dicht ging!, allemaal gered, nog even onder de auto gekeken, geen roest, motorisch zag het er allemaal prima uit, kleine details waren minder zoals het dakraam trekt scheef dicht en me rechter voor elec raam doet het niet! maargoed beter dat als motorisch niet in orde.

ook de 200 km terug heeft ie volgehouden, met stefan voorop leuk bmw's volgen(A) met een gangetje van 170. en stefan topte nog eventjes voor de leuk de 200 aan met ons in de achteruitkijk spiegel die 5 km zachter gingen. lekker bakkie dus!

Ik kon het zelf niet laten, dus heb net ook even een klein rondje gereden! na wat wennen liet ik em niet meer stikken en ging ie als een trein!! en ja ik heb me netjes aan de regels gehouden :mrgreen: maargoed Ik ben er super blij mee!!.

Morgen ff wassen. en dan achterlichten bestellen en Einddemper!

( Tis btw U9 kan er dan een einddempter op?)
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

gefeliciteerd!!!

u9 slaat op het type katalysator wat erop zit.... heeft niks met de einddemper te maken!!

veel plezier ermee, en binnenkort maar eens paar mooie fotos toevoegen in je frontpage profiel 8)
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Carthago
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 166
Lid geworden op: 24 jun 2007, 23:56
Locatie: Deventer

Bericht door Carthago »

Samirr schreef:( Tis btw U9 kan er dan een einddempter op?)


Ghehe een einddemper zit er sowieso al op alst goed is ;) maar net wat jeroen zegt. U9 is dus met kat. Als de auto na een bepaalde maand in 1992 is kun je zonder problemen de kat verwijderen anders elk jaar terug zetten voor de apk.

Maar leuk dat je hem hebt en er blij mee bent. Veel plezier ermee maar dat gaat goed lukken als ik het zo hoor :mrgreen:

In die korte tijd dus nog wel goed kunnen checken?
1998 mx3 2.5i v6 KLZE
Samirr
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 feb 2008, 23:58

Bericht door Samirr »

Carthago schreef:
Samirr schreef:( Tis btw U9 kan er dan een einddempter op?)


Ghehe een einddemper zit er sowieso al op alst goed is ;) maar net wat jeroen zegt. U9 is dus met kat. Als de auto na een bepaalde maand in 1992 is kun je zonder problemen de kat verwijderen anders elk jaar terug zetten voor de apk.

Maar leuk dat je hem hebt en er blij mee bent. Veel plezier ermee maar dat gaat goed lukken als ik het zo hoor :mrgreen:

In die korte tijd dus nog wel goed kunnen checken?


Okee haha dan begreep ik steef dus verkeerd :P, ik dacht dat hij U9 met die einddemper combinatie bedoelde:P!, zowiezo morgen die dtm uitlaat bestellen!,

ja het was allemaal gehaas idd, maar zag er gewoon goed uit. er waren niet echt dingen die meteen opvielen ofzo!! maargoed we merken in de loop van de tijd wel!!

Jullie zien me op de meetings;)

en steef jou spreek ik nog wel over die achterlichten kun jij me wel ff mee helpen !!
Laatst gewijzigd door Samirr op 22 feb 2008, 00:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Samirr
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 feb 2008, 23:58

Bericht door Samirr »

turbulence schreef:gefeliciteerd!!!

u9 slaat op het type katalysator wat erop zit.... heeft niks met de einddemper te maken!!

veel plezier ermee, en binnenkort maar eens paar mooie fotos toevoegen in je frontpage profiel 8)


Dankje, Morgen even wat foto's schieten(A)
Plaats reactie