HOEVEEL PK HEB JIJ ?!?!?!?
Moderator: Moderators
HOEVEEL PK HEB JIJ ?!?!?!?
HOEVEEL PK HEB JIJ MET JE MX-3 EN WELK BLOK IS DAT 4 OF 6 CILINDER EN MET OF ZONDER TURBO EN WAT WAREN DE AANPASSINGEN
IKZELF VANAF AAN KOMENDE MAAND
MX3GOLD
141 PK GEEN TURBO 4 CILINDERS GRSI BLOK (VRIJ ZELDZAAM)
IKZELF VANAF AAN KOMENDE MAAND
MX3GOLD
141 PK GEEN TURBO 4 CILINDERS GRSI BLOK (VRIJ ZELDZAAM)
Niet dat je het echt kan vergelijken maar mijn V6 heeft als het goed is rond de 135/140 pk.
Ik neem aan dat niet al te veel mensen het vermogen aan de banden hebben laten meten? Wil ik overigens wel een keertje laten doen, lijkt me wel leuk om te hebben die info.
Mijn pa's auto had volgens mij 170 pk aan de banden, 2.5 liter in line van bmw.
Ik neem aan dat niet al te veel mensen het vermogen aan de banden hebben laten meten? Wil ik overigens wel een keertje laten doen, lijkt me wel leuk om te hebben die info.
Mijn pa's auto had volgens mij 170 pk aan de banden, 2.5 liter in line van bmw.


-
- Super-Pilot
- Berichten: 1957
- Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
- Locatie: Hamont(B)
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Berichten: 2109
- Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maastricht
Met gewoon typen kunnen we het ook lezen hoor
JE HOEFT NIET TE SCHREEUWEN, WE ZIJN NIET BLIND.
maar op je vraag terug te komen. ('98 ) 1.6 lpg 113 pk / 1.6 benzine 123 pk.
P.s. ff einddemper verwijderd, heeft niets met pk te maken. dacht dat je ook vroeg naar veranderingen ongeacht of het te maken heeft met een pk winst.

JE HOEFT NIET TE SCHREEUWEN, WE ZIJN NIET BLIND.
maar op je vraag terug te komen. ('98 ) 1.6 lpg 113 pk / 1.6 benzine 123 pk.
P.s. ff einddemper verwijderd, heeft niets met pk te maken. dacht dat je ook vroeg naar veranderingen ongeacht of het te maken heeft met een pk winst.
Laatst gewijzigd door BlackSheep op 10 jan 2008, 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
zal aan mij liggen, maar dit is gewoon uit te lezen bij de frontpage profielen onder de memberslist.
http://www.mazdamx-3.nl/members/member_list.php
iedereen met ZE heeft 190 of 200 ingevuld, DE rond de 170, k8 zonder mods 135pk en met mods afhankelijk hoe ruimdenkend de persoon is aangaande zijn winsten met bijv een open filter of katvervanger...
bij de 1 is een openluchtfilter 5pk, mensen met een beetje fantasie zie ik ook wel invullen dat ze dik 20 PK winnen met een ander filtertje en een ander uitlaatje
zie nut van dit topic niet echt in, aangezien je geen vast iets hebt om op terug te vallen (dyno sheet)
misschien een keer met de club dagje dyno doen om te zien wat voor vermogens er nu echt uitkomen, vind het persoonlijk vaak maar natte vinger werk wat men invult
http://www.mazdamx-3.nl/members/member_list.php
iedereen met ZE heeft 190 of 200 ingevuld, DE rond de 170, k8 zonder mods 135pk en met mods afhankelijk hoe ruimdenkend de persoon is aangaande zijn winsten met bijv een open filter of katvervanger...
bij de 1 is een openluchtfilter 5pk, mensen met een beetje fantasie zie ik ook wel invullen dat ze dik 20 PK winnen met een ander filtertje en een ander uitlaatje

zie nut van dit topic niet echt in, aangezien je geen vast iets hebt om op terug te vallen (dyno sheet)
misschien een keer met de club dagje dyno doen om te zien wat voor vermogens er nu echt uitkomen, vind het persoonlijk vaak maar natte vinger werk wat men invult
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Berichten: 2109
- Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maastricht
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Berichten: 2109
- Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maastricht
[offtopic] ten tijde van de dyno geen aanpasingen gedaan, standaard setup alleen een open freeflow, maar dat is geen winst verder geen idee, denk dat het blok goed is ingereden. Was een duidelijk verschil te zien bij de hogere toeren tussen benzine en lpg, benzine had meer vermogen (in hogere toeren) Maar beide curves liepen vrijwel gelijk.
Wij waren ook erg verbaasd, en heel blij, met de resultaten. M&M stonden erbij, zag bij Marcel alleen maar een dikke smile
Bij mij alleen maar zorgen dat er niets stuk ging maar achteraf ook een dikke smile
[offtopic]
Wij waren ook erg verbaasd, en heel blij, met de resultaten. M&M stonden erbij, zag bij Marcel alleen maar een dikke smile

