oliefilter verbinding vervangen
Moderator: Moderators
oliefilter verbinding vervangen
Klikkie doen
Weet iemand hoe je nummertje 11 uit het motorblok krijgt zonder het schroefdraad te beschadigen?
Weet iemand hoe je nummertje 11 uit het motorblok krijgt zonder het schroefdraad te beschadigen?
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
Het is niet veel meer dan een hol draadeind waar een filter opgeschroefd kan worden. De ene kant zit in het blok geschroefd en de andere kant past het filter op.
Er staat me bij dat het metrisch draad is dus met 2 moeren moet je een eind komen.
Het zal ook wel bij de dealer te krijgen zijn, denk niet dat het veel zal kosten.
Waarom wil je dat ding er uit hebben dan?
Er staat me bij dat het metrisch draad is dus met 2 moeren moet je een eind komen.
Het zal ook wel bij de dealer te krijgen zijn, denk niet dat het veel zal kosten.
Waarom wil je dat ding er uit hebben dan?
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
-
- Super-Pilot
nou ehh ik heb het schroefdraad gesloopt, ben een beetje een domme mongool... Ik wilde mijn adapterplaat monteren, maar die bleek niet helemaal goed te zitten.. toen ik hem er af draaide, nam ik het draadeind mee.. vervolgens kon ik alleen maar met een tang dat draadeind weer uit de adapter dop krijgen en is het draad dus beschadigd..
Ik haal hem liever niet bij de dealer. Het is nl een duur onderdeel, aangezien ze het niet standaard hebben liggen.
Een maatje van mij heeft een sloop blok liggen waar nog een logischerwijs goed busje in zit.. Alleen voor hem dus de vraag hoe hij hem er zonder schade uit kan krijgen.
Iig bedankt voor de info!
Ik haal hem liever niet bij de dealer. Het is nl een duur onderdeel, aangezien ze het niet standaard hebben liggen.
Een maatje van mij heeft een sloop blok liggen waar nog een logischerwijs goed busje in zit.. Alleen voor hem dus de vraag hoe hij hem er zonder schade uit kan krijgen.
Iig bedankt voor de info!