Vaarwel MX-3

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Nelezz
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 apr 2007, 19:06
Locatie: 's-Gravenzande

Vaarwel MX-3

Bericht door Nelezz »

Beste clubgenoten,

Vandaag de dag is besloten om mij auto weg te doen voor een andere.
De problemen met mijn auto werden te groot en te kostbaar. Heb gister nog is goed gekeken naar mijn motor van de auto, kwam op neer dat de koppakking kapot/lek was, en daardoor mijn waterpomp kapot ging. Tevens moest er een nieuwe accu en remblokken in wat de koste toch te hoog waren voor een auto uit 1993. het zou meer dan 1000 euro kosten. Vandaag ben ik wezen kijken voor een Ford focus uit 1999 en beviel me heel goed en heb de auto aangeschaft.

Wat ik wel moet vertellen, is dat mazdamx-3.nl een hele goeie site is met name voor mx-3 beginners. heb er zelf veel dingen uit kunnen halen en hoop dat jullie nog veel plezier hebben met jullie auto's, er staan hele vette tussen.

1 lichtpuntje .. tijdens het testrijden zag ik allemaal gaste om mijn mx-3 heen cirkelen en vermoed dat de des betreffende handelaar iemand anders heeft blijgemaakt :)

Groetjes,

Niels :bier:
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Erg jammer, maar niet meer dan logisch! Bij zo'n oude auto moet je gewoon zonder problemen kunnen doorrijden. Als je van alles moet vervangen haal je de kosten er nooit uit.

Veel plezier met je focus! :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
raymondmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 450
Lid geworden op: 14 nov 2005, 22:50
Locatie: vaals

Bericht door raymondmx-3 »

jammer om te horen dat de mx weg is,
maar veel rij plezier in je nieuwe focus
johnmichel
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1957
Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
Locatie: Hamont(B)

Bericht door johnmichel »

Jammer dat de kosten te hoog werden voor je mx! Veel succes met je nieuwe wagen! En neem af en toe nog eens een kijkje op de leukste site van NL.
Afbeelding
Plaats reactie