Ik had vanaf het begin dit jaar een Sportuitlaat van Type x, een iets goedkopere uitlaat. Maar na wat probleempjes zoals de terugslag daarvan en de aardige geluid die de uitlaat produceerd. had ik besloten om mijn orginele uitlaat er weer onder te laten zetten. Nja afspraak gemaakt t zou 50 euro gaan kosten.
Nou ik een ochtendje wachten, krijg ik een telefoontje. Dat er probleempjes zijn gevonden onder mijn auto:
- Een scheur in de inlaat
- Lekkende waterpomp
- Dat hij een tijdje op 3 Cillinders geeft gedraaid vanwege een niet goed werkende bougiekabels.
Dat van die lekkende koelvloeistof was bekend maar dat werd maar niet gevonden door het autobedrijf. En die ene cillinder die niet meer werkte voelde ik opzich niet zoveel van. Maar als je dit allemaal aan kosten bij elkaar optelt en dan de arbeidskoste niet te vergeten.. is het het dan waard om tussen de 500 a 600 euro daarvoor te betalen? Naja japanse onderdelen zijn nu eenmaal iets duurder als bijv. duitse..
Maar het schijnt dat de bougiekabels van een mx-3 wel vaker slecht zijn, is dat zo ??
nja dit was een rib uit mijn lijf,
Groetjes