Introducing Bobb's

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Bobb's
New member
New member
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 okt 2007, 19:47

Introducing Bobb's

Bericht door Bobb's »

Hallo mensen :),

Ik zit hier nog niet zo heel lang op het forum, daarom leek het mij toepasselijk dat ik mijzelf even zou voorstelen.

Mijn naam is Bennie, ik ben 18 jaar oud en woon in Gorredijk. Dat is een plaatsje in Friesland, het ligt tussen Drachten en Heerenveen in.

Binnenkort ben ik van plan om mijn rijbewijs te gaan halen, ik heb inmiddels dik 10 lessen gehad en op de planning staat dat ik in december ga afrijden.

Omdat ik een vaste baan heb, wil ik na het behalen van mijn rijbewijs ook graag een auto. Na enige tijd gezocht te hebben kwam ik uit op de Mazda MX-3. Een droom natuurlijk, het ziet er meer uit als een sportieve sportauto dan een normaal voertuig. Top dus! Nu moet ik alleen nog wachten op het rijbewijs, daarna zal ik een MX-3 gaan aanschaffen.

Zelf heb ik niet tot weinig verstand van auto's, wel vind ik het leuk om mij erin te interesseren. Daarom ben ik ook op het forum gekomen, niet alleen om rond te neuzen, maar ook om hulp en "inspiratie" (kuch, wat een woord) op te doen voor het "pimpen" van mijn auto. Dit "pimpen" zal hoogstwaarschijnlijk alleen de binnenkant zijn in het begin, misscien begin ik later met het pimpen van de buitenkant :).

Tot op het forum, en rij voorzichtig ;).


Groeten,

Bennie
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

welcome hier..

heb even je topic verplaatst naar het cafe aangezien de profielchat bedoelt is voor leden die al een mx hebben en een frontpage profiel hebben

voor ideeen zou ik gewoon eens de memberlijst doorkijken en wat rondlezen op het forum er is al genoeg handige info hier voorhanden en als je er niet uitkomt gewoon vragen...

mx is zeker goeie keuze, blijft een unieke sportcoupe die je nog steeds niet veel ziet in het straatbeeld.

ikzelf woon in wolvega (vlak onder heerenveen) en kom daar weinig tot nooit een mx3 tegen dus dan is het helemaal speciaal en uniek :mrgreen:
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

welkom ! erg leuk dat je voor de mx gaat.
zal je vast geen spijt van krijgen.
en wat betreft de kennis over auto's...... hoelanger je meedraait op het forum hoe meer je leert.
het is een bron van informatie :bier: suc6 met het afrijden !
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
cootjev6
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 498
Lid geworden op: 06 mar 2007, 14:04
Locatie: Omg Noord Holland

Bericht door cootjev6 »

welkom jongen :bier: ik hoop voor je dat je snel je rijbewijs haalt zodat je lekker kan gaan cruisen in deze super auto!
alvast succes gewenst voor je rij examen en veel lees plezier op dit leuke en leerzame forum ;)
Gebruikersavatar
Meggy
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 204
Lid geworden op: 02 okt 2006, 11:35
Locatie: Venlo

Bericht door Meggy »

Welkom! En leuk dat je ook een mx3 gaat halen :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
MissLeo
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 282
Lid geworden op: 06 mar 2006, 21:37
Locatie: prov. Groningen
Contacteer:

Bericht door MissLeo »

Welkom hier. En nu maar snel je rijbewijs halen!
Plaats reactie