Hulp gezocht, tijdelijke koplampen vervanging voor APK?

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gesloten
Ferio
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 269
Lid geworden op: 09 nov 2006, 17:39
Locatie: Almere

Hulp gezocht, tijdelijke koplampen vervanging voor APK?

Bericht door Ferio »

Mijn auto moet in november weer voor de APK en dit wil ik deze maand laten doen.

Stephen heeft honda civic angel eyes koplampen ingebouwd alleen bij 1 koplamp is de projectie niet goed en dus word de auto apk afgekeurd en de orginele heeft hij niet meer.

Dit wil ik trouwens wel begin volgend jaar laten verhelpen door nieuwe koplampen erin te zetten (de zelfde).

Daarom zoek ik iemand die mij kan helpen met een swap naar de orginele koplampen of angel eyes zodat mijn auto gekeurd kan worden en daarna swappen we gewoon weer terug.

Dus als iemand mij kan helpen hierbij, heel graag want ik heb echter geen geld om nog is 2 orginele koplampen erbij te kopen.

Dank je wel alvast 8)


P.s:: Ik kan geen afscheid doen van de auto dus hij blijft lekker bij mij en in de club :mrgreen:
Ferio
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 269
Lid geworden op: 09 nov 2006, 17:39
Locatie: Almere

Bericht door Ferio »

Niemand hier die mij even wilt helpen door de keuring te komen? :cry:
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

Ferio schreef:Niemand hier die mij even wilt helpen door de keuring te komen? :cry:

dat vast wel maar denk niet dat er mensen zomaar een setje lampen (over) heeft liggen aangezien de schaarste ervan
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Ferio
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 269
Lid geworden op: 09 nov 2006, 17:39
Locatie: Almere

Bericht door Ferio »

RichMX-3 schreef:
Ferio schreef:Niemand hier die mij even wilt helpen door de keuring te komen? :cry:

dat vast wel maar denk niet dat er mensen zomaar een setje lampen (over) heeft liggen aangezien de schaarste ervan


Ik had het meer over een rijdelijke swap.

Even als voorbeeld,

Jou koplampen tijdelijk in mijn auto en mijn angel eyes in de jouwe, gaan we naar de APK, keuren we hem en zetten we ze weer terug.

Eerste wat ik doe begin volgend jaar is een nieuwe set angel eyes kopen en op de juiste manier erin zetten zodat ze gewoon door de keuring komen.

Zoiets scheelt mij gewoon eigenlijk 400 euro voor koplampen waar ik eigenlijk niks aan heb behalve voor de keuring dit jaar.
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

ik weet niet zeker of je die civics door de apk zal krijgen na aanpassing
enigste wat je kunt doen is er goeie projectoren in bouwen , maar dat een klusje opzich
dan is het nog maar de vraag , omdat er geen E-keur op zit
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

ik dacht dat je auto verkocht was??

ik heb helaas ook niet even een setje over, moeten mij bedienen om verlichting te brengen op de weg komende tijd...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Ferio
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 269
Lid geworden op: 09 nov 2006, 17:39
Locatie: Almere

Bericht door Ferio »

turbulence schreef:ik dacht dat je auto verkocht was??

ik heb helaas ook niet even een setje over, moeten mij bedienen om verlichting te brengen op de weg komende tijd...


Klopt hij was verkocht en hij zou hem volgend weekend komen ophalen, maar ik merkte gewoon dat ik dat niet wou en heb de koop gestopt.

bramx3 schreef:ik weet niet zeker of je die civics door de apk zal krijgen na aanpassing
enigste wat je kunt doen is er goeie projectoren in bouwen , maar dat een klusje opzich
dan is het nog maar de vraag , omdat er geen E-keur op zit


Is er nog nooit iemand met de Civic Headlights door de keuring gekomen in nederland?

Bij mijn auto is de linker koplamp namelijk wel goed alleen de rechter is de lichtval verkeerd.
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Als het wel lukt met iemand om voor even te switchen dan heb je nog een probleem want er moet ook nog wat van de voorbumper afgehaalt worden om de Angel-Eyes goed passend te krijgen.
Het is niet overzetten en klaar.
Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

Als de ene kant van de Civic lampen wel goedgekeurd is, kan je de ophangpunten van de andere kant dan niet zo aanpassen zodat deze wel een goed lichtbeeld geeft? Waarschijnlijk heeft het er gewoon mee te maken dat ze'm niet in de gewenste stand bij kunnen stellen.
Ferio
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 269
Lid geworden op: 09 nov 2006, 17:39
Locatie: Almere

Bericht door Ferio »

Yence schreef:Als de ene kant van de Civic lampen wel goedgekeurd is, kan je de ophangpunten van de andere kant dan niet zo aanpassen zodat deze wel een goed lichtbeeld geeft? Waarschijnlijk heeft het er gewoon mee te maken dat ze'm niet in de gewenste stand bij kunnen stellen.


Volgens stephen komt die zelfs dan niet door de APK.

Maar ik heb wat kunnen lenen bij een vriend en ik heb inmiddels een rechter koplamp in bezit.

Alleen nog de linker maar daaar staat een gezocht topic over in de verkoop forum.

Hier kan dus een slotje op 8)
Gesloten