Pagina 1 van 1

Geplaatst: 17 okt 2004, 19:55
door MAD-MX-3
Das nou nog is een goeie manier om € 3000,- te besteden :mrgreen:
Maar ehhh KL-ZE met turbo ???? dat zal wel rond de 300 pk uitkomen ofniet ??

Geplaatst: 17 okt 2004, 20:04
door bramx3
volgens mij was bastiaan , bezig met een compressor op zijn klz-e te bouwen

heb er al even nix meer van gehoord maar ben wel benieuwd
maar hij sprak wel van iets in de 300 pkaas :D:D:D:D

Geplaatst: 17 okt 2004, 20:42
door hyperman
Bastian is er inderdaad mee bezig, hij is de laatste zaken uit aan het werken en op korte termijn begint hij met de inbouw. Eind dit jaar is hij dus de eerste in Europa met een supercharged klze
Ik kan niet wachten om hem uit te testen Bastian :D

Geplaatst: 31 okt 2004, 10:50
door crazyarjan
ha goeie info

maar heb een vraag kan je ook niet proberen een DE blok te nemen en de kop te vlakken of ga je dat dan niet redden qua vermogen?

en is de kop afgezien van de grotere compressie ruimte verder wel hetzelfde? zodat je ook andere nokkenassen kan monteren?

bedankt alvast

Geplaatst: 31 okt 2004, 11:16
door hyperman
kopvlakken is helaas niet het enige wat dan moet gebeuren er zijn namelijk meer onderdelen in een de die aangepast moeten worden.
Er moet dan soweiso een compleet ander bovenblok op.

Geplaatst: 01 nov 2004, 09:05
door mx almere
Dit onderwerp is afgesplitst en verplaatst. Nogmaals het verzoek om geen discussies aan te gaan in het FAQ forum.

Geplaatst: 01 nov 2004, 22:31
door crazyarjan
bovenblok? verklaar je nader hyperman

wat bedoel je met en bovenblok?
heb die term nog nooit gehoord.
(geen stomme antwoorden alsjeblieft)
ben automonteur dus....

Geplaatst: 01 nov 2004, 23:23
door raymond-mx
ik denk dat hij de kleppendeksel bedoeld :euh:

Geplaatst: 02 nov 2004, 13:18
door hyperman
precies. De ingang in de kleppendeksle is bij een klze namelijk afwijkend wanneer je hem dus wilt ombouwen heb je de kleppendeksels en intakemanifold van een ZE nodig. Het zal je dus al met al meer gaan kosten dan direct een ZE kopen