Onderhoud onderdelen mazda

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

Gekkedonder
New member
New member
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jul 2007, 18:09

Onderhoud onderdelen mazda

Bericht door Gekkedonder »

Hallo,
Ik zal mij eerst even voorstellen. Ik ben een student van 18 jaar.. En wil mijn eerste autootje binnenkort kopen. Ik wou eigenlijk een simpel en een licht autootje alleen ben (helaas) Helemaal verliefd geworden op de Mazda MX3.

Maar voordat ik naar zo'n mooie Mazda MX3 (1.6) wil kijken. Vraag ik me nog steeds af hoe duur de onderdelen en de onderhoud precies is. Na verschillende keren gekeken via de search button. Heb ik nog steeds niet precies antwoord.

Hoop snel antwoord van julllie,

Gekkedonder
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Gebruik de zoekfunctie eens dan kan je heel veel info vinden ;)
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

marcel v6 schreef:Gebruik de zoekfunctie eens dan kan je heel veel info vinden ;)


anders dan lees je eventjes wat er staat marcel... hij zegt toch dat hij via de search niks kan vinden..

@ gekkedonder:

zowieso doe je met een mx niet gauw een miskoop, echter onderhoud kan bij een japanner duurder zijn tov een VW golf bijvoorbeeld.

onderdelen voor onze mazda's zijn in verhouding tot bijvoorbeeld de meer gemaakte onderdelen van bijvoorbeeld VW of Opel stuk duurder, zeker als je ze aanschaft via de dealer.

gelukkig is er genoeg te vinden bij de lokale automaterialenzaak ( brezan etc) kijk ook eens op www.hbase.nl en zoek daar maar beetje rond bij de mazda mx3
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gekkedonder
New member
New member
Berichten: 4