KL-ZE of Turbo ? (1.8 V6)
Moderator: Moderators
- fabian.mx3.v6
- Co-Pilot
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 07 jun 2007, 16:45
- Locatie: Rotterdam
KL-ZE of Turbo ? (1.8 V6)
Hay
Ik zit te twijfelen tussen een KL-ZE en een Turbo
hoe zit het met verzekering , wegenbelasting , keuring, kentekenbewijs ?
Kan iemand mij vertellen wat de eventueele voordelen/nadelen van een KL-ZE / Turbo zijn
Ik zit te twijfelen tussen een KL-ZE en een Turbo
hoe zit het met verzekering , wegenbelasting , keuring, kentekenbewijs ?
Kan iemand mij vertellen wat de eventueele voordelen/nadelen van een KL-ZE / Turbo zijn
-
- Super-Pilot
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
- Locatie: regio weert
- Contacteer:
die turbo moet die op de 1800 V6 ?
ik denk dat je dan toch het beste bij de kl-ze uit bent
voor niet al te veel geld heb je toch behoorlijk wat pit onder je kap.
en qua verzekering , niet opgeven , ik denk dat er hier niemand is met een kl-ze die um om heeft laten keuren of als een 2500 heeft laten verzekeren .
ik denk dat je dan toch het beste bij de kl-ze uit bent
voor niet al te veel geld heb je toch behoorlijk wat pit onder je kap.
en qua verzekering , niet opgeven , ik denk dat er hier niemand is met een kl-ze die um om heeft laten keuren of als een 2500 heeft laten verzekeren .
- marcel v6
- Super-Pilot
- Berichten: 3733
- Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1994
- Locatie: Omg.Noord Holland
- Contacteer:
bramx3 schreef:die turbo moet die op de 1800 V6 ?
ik denk dat je dan toch het beste bij de kl-ze uit bent
voor niet al te veel geld heb je toch behoorlijk wat pit onder je kap.
en qua verzekering , niet opgeven , ik denk dat er hier niemand is met een kl-ze die um om heeft laten keuren of als een 2500 heeft laten verzekeren .
Stevan had ze MX-3 wel opnieuw laten keuren en volgens mij staat er bij Ferio op ze kentekenbewijs 2,5L
- fabian.mx3.v6
- Co-Pilot
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 07 jun 2007, 16:45
- Locatie: Rotterdam
- fabian.mx3.v6
- Co-Pilot
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 07 jun 2007, 16:45
- Locatie: Rotterdam
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Het lijkt mij dat je nog niet al te veel verstand hebt van de verschillen tussen een klze en een turbo.
KLZE is praktisch plug and play terwijl bij een turbo een heleboel meer om de hoek komt kijken.
Ik zeggen, verdiep je eens in beide zaken via de zoekfunctie.
KLZE is praktisch plug and play terwijl bij een turbo een heleboel meer om de hoek komt kijken.
Ik zeggen, verdiep je eens in beide zaken via de zoekfunctie.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences