Schade ?

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Schade ?

Bericht door Hiwo »

Ik ben toch net bijna vol uitgeflipt... ik wil na een avondje stappen naar de auto gaan , zie ik dat precies naast mn auto een kleine vechtpartij is. Ene hing bijna tegen de buitenspiegel aan en ik zag wat glazen vliegen...ik meteen erop afgelopen,en ze "aangesproken"...die gaste meteen aan de kant en zijn ergens anders verder gegaan, ik heb de auto gepakt en meteen ff onder een lantaarnpaal gezet om te kijken naar schade , maar heb nog niks kunnen vinden...
Als ik nu morgen toch wat van schade vind, is het dan gewoon pech hebben of kan ik daarmee naar de verzekering gaan ofzoiets ? :?

Sommige mensen hebben totaal geen respect meer voor andermans spullen, en het mooiste was dat er ook nog politie bijstond maar die deden gewoon niks :nut:
Afbeelding
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

tsja..

als jij zegt dat er politie bijstond had je er toen ff melding van moeten maken. als jij vandaag wat tegenkomt en er vandaag melding van maakt dan zal het moeilijk worden om te achterhalen wie die 2 vechtende gasten zijn geweest...

tenzij ze opgepakt zijn, maar uit je reactie blijkt dat dus niet het geval...

en verzekering zal niks voor je kunnen betekeken, of je moet het op de verzekering kunnen verhalen van die 2 vechtende gasten
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

mijn eerste reactie was om te zorge dat de auto zo snel mogelijk weg was daar.
Heb net nog gekeken maar ik kon gelukkig niks vinden van schade :mrgreen:
Dalijk ff de auto poetsen en wat rond cruisen... :bier:
ff nog snel een vraagje, als er bijvoorbeeld iemand schade aan je auto maakt maar laat verder geen adres achter ofzo, wat kun je dan het beste doen ?


greetz
Afbeelding
APOLLO
New member
New member
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 aug 2006, 20:48

Bericht door APOLLO »

Hiwo schreef:mijn eerste reactie was om te zorge dat de auto zo snel mogelijk weg was daar.
Heb net nog gekeken maar ik kon gelukkig niks vinden van schade :mrgreen:
Dalijk ff de auto poetsen en wat rond cruisen... :bier:
ff nog snel een vraagje, als er bijvoorbeeld iemand schade aan je auto maakt maar laat verder geen adres achter ofzo, wat kun je dan het beste doen ?


greetz

Dit heb ik 2 weken terug gehad.
Ik was in een winkel kom terug heeft er 1 tegen mijn achterbumper gezeten en niks achtergelaten.
Wat je dan moet doen is je verzekering op de hoogte brengen en aangifte doen.
Ik ben all-risk dus de schade is nu gemaakt(€580,-)maar verzekering wil natuurlijk wel alle gegevens om het terug te halen bij het waarborgfonds.
Dus een hoop papier invullen + getuigenverklaring etc.
Sommige mensen :evil:
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

als je niet all risk bent kan je er vrij weinig aan doen voor de rest.
zonder dat het jezelf geld kost
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

Ik heb geloof ik alleen WA ofzo... deze week maar eens goed de polis doorlezen etc.

heb aan alle twee de zijkanten 2 kleine deukjes in de portieren, omdat sommige hun portieren zo ver mogelijk moeten open doen :evil:
gelukkig dat het niet opvalt , maar het is gewoon zooooo zonde :?
Afbeelding
Plaats reactie