Alweer een Altezza onderwerp.

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Maestro
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 116
Lid geworden op: 25 feb 2007, 12:14
Locatie: Maasbommel
Contacteer:

Alweer een Altezza onderwerp.

Bericht door Maestro »

Hoi hoi.
Effe een vraagje.
Ik ben op zoek naar foto's van rode MX-3's met altezza's, zodat ik een keuze kan maken. Want ik blijf maar aan het twijfelen en uitstellen. Welke set past nou het mooiste op een Blaze Red MX-3? Ik heb al wat (vage) foto's kunnen vinden van chrome en black Altezza's. Maar geen rode MX-3 met die Carbons (ook wel mooi denk ik). Hoewel die chromen ook wel weer spetteren. Help! Weer twijfel! Damn...

grts,

Maestro
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

wat vind je zelf het mooiste passen dan?

kijk eens op www.cardomain.com staan genoeg mxjes op, vast ook wel wat rooie met altezzas...

meeste rooien rijden met chromen rond, denk dat carbon ook wel supermooi staat..

zwart zal teveel afsteken, carbon is iets lichter van kleur... heb ze beide gehad op mijn zwarte mx, en vond carbon net niet passen omdat het te licht is tov de lakkleur.. als je dan rood neemt zal zwart te veel afsteken naar het rode, maar zal de carbonnen daar net iets beter bij passen..

persoonlijk ging ik voor carbon versie... gewoon kopen via ebay voor weinig, raak je gegarandeerd zo weer kwijt via hier als je het niks vindt aangezien de carbon versie niet veel te vinden is in NL ( ik was ze ook zo weer kwijt)
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

Kijk maar eens in de profielen van Scary (hij heeft chrome op rood) of op mijn profiel (zwart op rood).

No offence Turb, maar de carbon versie vind ik er veel te nep uitzien. Het carbon is van dat geplakte nep carbon. Carbon staat bv wel weer mooi op een donder grijze wagen of een andere donkere kleur. Maar dat blijft persoonlijk.

Op tunerstyle.nl vind je ook de foto's van de vershillende versies altezza.



Persoonlijk vindt ik chrome wel mooi op rood, maar dan alleen met chrome velgen. Zonder chrome velgen steekt het chrome van de altezza naar mijn mening teveel af. Zwarte altezza op rood is in mijn ogen de beste keus. Maar ook dit is persoonlijk.

Suc6 met de keuze.
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Je kan ook een beetje gaan rondkijken in het members gedeelte. Er zijn genoeg rode mx'jes die met Altezza''s rondrijden.

Misschien zie je er wat tussenzitten waarvan je denkt: "wauw !!, dat wil ik ook" ;)
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Afbeelding

Hier een goede foto van zwarte altezza's! Ik ga zelf denk ik ook voor zwart.
Afbeelding
ronin
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 154
Lid geworden op: 11 jul 2006, 15:23
Locatie: almelo

Bericht door ronin »

ik heb ze zelf ook zwart. mooiste is ze komen minder vaak voor dan de chrome. en omdat de auto ook wat zwarte onderdelen heeft zitten vind ik het mooier staan en ben geen chrome gek.
one racer without a master.
Gebruikersavatar
Maestro
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 116
Lid geworden op: 25 feb 2007, 12:14
Locatie: Maasbommel
Contacteer:

Bericht door Maestro »

Hoi mensen

Bedankt voor jullie reacties. :bier:

Ik had idd al in de profielen gesnuffeld (via Google nog het makkelijkste, hehe), maar kon geen carbon altezzas op een rode wagen vinden. Die foto hierboven met die zwarte altezzas is fantastisch, daar kan ik wat mee! Thanx, Woytek. Dat ziet er tof uit.

Wat betreft de carbons. Misschien ook wel heel mooi, maar dus niet te vinden op een rode MX-3. Lijken die inderdaad zo "nep" zegmaar?
Ik heb ook ergens gelezen dat het chrome in de altezzas niet van het beste kwalitiet is zegmaar.

grts,
Maestro
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Hey Maestro check DJ Mike ze profiel even die heeft carbonnen Altezza,s op ze rode MX-3 ;)
Had ie nog van mij gekocht :mrgreen:
Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

Je moet het zo zien, de standaard altezza is Black, dat is gewoon de kale plastic zal maar zeggen.

Chrome is er op gespoten of eroverheen geplakt. (denk eerlijk gezegd geplakt, maar dan wel vacuum getrokken)

Het zelfde geldt voor de Carbon versie. Het carbon is een vele lichtere tint dan bv een carbon motorkap.

Tevens heb ik meerdere malen gelezen dat de chrome of carbon wel eens los wil laten als ze vochtig zijn geweest, maar dan zijn ze ook al wat ouder, niet bij de nieuwe versies.
Gebruikersavatar
raymondmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 450
Lid geworden op: 14 nov 2005, 22:50
Locatie: vaals

Bericht door raymondmx-3 »

ik zelf heb de zwarte bij mijn rode mx
en vind dit eigelijk het mooiste, maar smaken verschillen
Plaats reactie