knopje electrische ramen

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
maikbos
New member
New member
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 apr 2007, 21:46
Locatie: Lobith
Contacteer:

knopje electrische ramen

Bericht door maikbos »

vandaag doe ik het raam bij bestuurderskant naar beneden, word het weer wat kouder krijg ik hem niet meer omhoog! het knopje zit er ook wat 'losser' in als de andere knopjes. ik heb de module opengemaakt en ik krijg het knopje in geen mogelijkheid meer werkend.

mazda dealer opgebeld en die kunnen alleen een compleet nieuwe module bestellen a 240 euro. dit vind ik een beetje zonde geld, dus iemand misschien ideeen over dit probleem? ik denk dat ik maar een paar schroothopen af ga bellen... of heeft iemand hier nog een nieuw knopje in de aanbieding :)
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

kijk hier eens http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=420
hier staan meerdere slopen in waar wel eens een mx-3 staat
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Hugo
New member
New member
Berichten: 36
Lid geworden op: 16 jan 2004, 17:53

Bericht door Hugo »

Toevallig had ik dit probleem ook een paar weken geleden. Bij mij is aan de onderkant van het knopje, het zware plastice staafje afgebroken, die aan de onderzijde tegen een wit schuifje drukt, waarmee de ramen bediend worden. Ik heb dit opgelost door het plastic aan elkaar te solderen. Toen dit ook niet werkte, heb ik een via een heel klein schroefje de 2 delen aan elkaar geschroeft. Dit zie je nu wel aan de buitenkant zitten, maar werkt wel en kost zeker geen 240 euro!
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Bedankt voor je toevoeging maar ik denk dat het probleem wel is opgelost na een dikke maand.

Anders had de topicstarter het nog wel even gemeld 8)
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Plaats reactie