Ongelukje gehad

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Ice
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 155
Lid geworden op: 10 mar 2007, 09:38
Locatie: Bananendoos onder de brug
Contacteer:

Ongelukje gehad

Bericht door Ice »

Ik heb net een ongeluk gehad, waardoor mijn deur en zijpaneel achter een beetje in elkaar zitten. Ik kan dit niet op mijn verzekering gooien want die verklaart dit total-loss. Het is mijn schuld geweest dus ik krijg het zowieso niet vergoed.

Ik weet nu niet zo goed wat te doen, het liefst laat ik alles weer repareren, er moet een nieuwe deur in een een nieuw zijpaneel en dan alles ook weer spuiten..

Weten jullie ongeveer wat me dit gaat kosten? En of het rendabel is? Ik wil liever niet van mijn auto af, maar als het me net zoveel kost als een nieuwe mx3 dan is dat misschien weer handiger..

Mijn berichtje is misschien beetje onsamenhangend, ben nog een beetje in shock ;) (ik zat op de bijrijdersstoel) (mijn allereerste auto.. en ik had em pas twee weken *huil* )

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
M-Xtreme
Pilot
Pilot
Berichten: 673
Lid geworden op: 13 feb 2005, 18:30
Locatie: Driel
Contacteer:

Bericht door M-Xtreme »

damn.. das een flinke deuk :?..

denk dat een deur wel te krijgen is op de sloop en een zijpaneel. ik denk dat het opzich wel te maken is als alles verder nog recht is.
Auto is te koop!! PM of MAIL
Afbeelding
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

mwah...

als alles inderdaad maar recht is...

lijkt dat ie grotendeels de deur te pakken heeft gehad, en een stuk zijpaneel..
deur is zo vervangen, alleen even kijken hoe de staat is van de scharnieren en sluiting.. Achterpaneel zou je toch naar schadebedrijf moeten brengen, denk dat die dit wel kunnen repareren...

onderdorpel lijkt nog redelijk ongehavend, alhoewel ik op de 1e foto er wel een buts op zie zitten...

maar kl*ten zeg...wat is er precies gebeurd? en het is jouw mx, maar je zat op de bijrijdersstoel...

dan zou ik toch eens ff babbelen met de persoon achter het stuur hoe dit opgelost gaat worden..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Ice
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 155
Lid geworden op: 10 mar 2007, 09:38
Locatie: Bananendoos onder de brug
Contacteer:

Bericht door Ice »

Nou ik heb mn rijbewijs nog niet, dus mijn vriendje was mijn chaffeur..

Maar de zon stond pal op het stoplicht en hij dach dat het groen was.. dus hij maakt de bocht en toen kwamen die andere auto's.. Gelukkig kon die andere bestuurder nog uitwijken ;) maar de rest weet ik niet meer.. t ging zo snel!!

We zijn nu beetje van de schrik aan het bekomen, en aan het denken wat we gaan doen.. Want ik hoorde van iemand anders dat het me een paar duizend euro zou gaan kosten..
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

altijd vervelend om een mx inelkaar te zien :(
maar laat je niet door andere op stang jagen met die duizenden euro's schade
daarvoor heb je schade experts ;)
ik zou gewoon eens die schade laten taxeren .
en met een beetje mazzel is het te doen net als turbulence zegt .

suc6
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Ziet er aardig klote uit

Zou ontzettend zonde zijn als je zo'n mooie mx hebt en er dan nog niet eens in hebt kunnen rijden.
Hopelijk kan je der nog wat mee doen.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Echt zonde Ice...

Helemaal erg als je inderdaad zelf niet eens reed...
Inderdaad zou ik gewoon even langs een schade bedrijf gaan.
Die kunnen je precies vertellen wat dat kost...

Dit is eigenlijk tegen mijn princiepe op het forum maar :
Vraag eens wat het verschil is "Met of zonder bon"
Gebruikersavatar
Ice
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 155
Lid geworden op: 10 mar 2007, 09:38
Locatie: Bananendoos onder de brug
Contacteer:

Bericht door Ice »

Bij deze deel ik u mee dat er geen vitale delen zijn geraakt, de patient is te reanimeren.. Hij rijd nog gewoon en doet nog alles gewoon behalve mn deur ;)

Ik bel morgen mijn garage even, leg ik het even uit en dan mag hij eerst kijken wat hij vind.. en ander knutsel ik em zelf wel weer in elkaar met onderdelen van de sloop ofzo haha en dan laten spuiten :P

Nouja tenminste.. als het niet teveel kost.. deze heeft "al" 250.000 km gereden..

en ik ben vast heel blond hoor, maar "met of zonder bon???" (snapt em even niet ;))
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Ice schreef:Bij deze deel ik u mee dat er geen vitale delen zijn geraakt, de patient is te reanimeren.. Hij rijd nog gewoon en doet nog alles gewoon behalve mn deur ;)

Ik bel morgen mijn garage even, leg ik het even uit en dan mag hij eerst kijken wat hij vind.. en ander knutsel ik em zelf wel weer in elkaar met onderdelen van de sloop ofzo haha en dan laten spuiten :P

Nouja tenminste.. als het niet teveel kost.. deze heeft "al" 250.000 km gereden..

en ik ben vast heel blond hoor, maar "met of zonder bon???" (snapt em even niet ;))


zwart of wit...
Gebruikersavatar
Ice
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 155
Lid geworden op: 10 mar 2007, 09:38
Locatie: Bananendoos onder de brug
Contacteer:

Bericht door Ice »

Ah toch..

We hebben hier een beetje de mogelijkheden bekeken, en we hebben besloten hem waarschijnlijk maar te gaan verkopen.. :(:(:( De onderdelen dan zegmaar.. ik neem aan dat niemand zo mijn auto wil overkopen ;) Weet iemand hier wat ik ongeveer kan vragen voor mn wielen enzo? (tenminste als daar interesse voor is) Ik zal zo wel even foto's maken van alles..
Laatst gewijzigd door Ice op 01 apr 2007, 09:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie