@gcw

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
gcw
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 108
Lid geworden op: 14 nov 2006, 11:59
Locatie: Ammerstol=Zuid-Holland & Amstenrade=Limburg

Bericht door gcw »

scary schreef:hij klinkt erg mooi :bier:


danke! :bier:

Ben er ook egt blij mee :) Is niet zo hard als ik verwacht had ,maar bijna zoals ik het wil hebben. In de lage toeren een zwaar luid geluid. Ga ik wat hoger in toeren komt er een hoger geluid bij.

Met politie ook geen problemen (tot nu toe dan ;))
Gisteren ben ik al paar keer voluit weg gereden bij een rotonde waar dan precies een politiewage aan kwam rijden. :shock:
Geen probleem was dat :) Eentje keek wel even ,maar verder dan dat gingen de blauwemannetjes niet.
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

gcw schreef:Met politie ook geen problemen (tot nu toe dan ;))
Gisteren ben ik al paar keer voluit weg gereden bij een rotonde waar dan precies een politiewage aan kwam rijden. :shock:
Geen probleem was dat :) Eentje keek wel even ,maar verder dan dat gingen de blauwemannetjes niet.
hahaha ik heb ooit een keer een waarschuwing gehad (zo zal ik het maar noemen) toen werd ik er op gewezen dat ik mijn mist lichten uit moest zetten als het niet mistig is en toen vertelde hij er ook nog leuk bij,, en het is niet de bedoeling dat je van die knalpotten er onderhangt :mrgreen: hahaha maarja met mijn uitlaat nu,, hij maakt echt flink geluid maar pas boven de 3500 daar onder lekker rustig en beschaaft :bier:
Afbeelding
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Hahaha, er zat deze week een politie busje achter me voor het stoplicht en ik was eerste. Laat ik het zo zeggen, hij was best klein toen ik een paar seconden later in mijn achteruitkijk spiegel keek... :mrgreen:
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

woytek schreef:Hahaha, er zat deze week een politie busje achter me voor het stoplicht en ik was eerste. Laat ik het zo zeggen, hij was best klein toen ik een paar seconden later in mijn achteruitkijk spiegel keek... :mrgreen:


:? tsja...

jouw feestje, maar op die manier de politie een gelegenheid op een presenteerblaadje geven lijkt mij ook niet echt verstandig...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

turbulence schreef:
woytek schreef:Hahaha, er zat deze week een politie busje achter me voor het stoplicht en ik was eerste. Laat ik het zo zeggen, hij was best klein toen ik een paar seconden later in mijn achteruitkijk spiegel keek... :mrgreen:


:? tsja...

jouw feestje, maar op die manier de politie een gelegenheid op een presenteerblaadje geven lijkt mij ook niet echt verstandig...


Was zo'n busje wat zich eigenlijk niet met andere zaken bezig houd maar vooral met 'gevallen' die gemeld zijn enzo. Ik reed ook niet te hard ofzo.. En rij zelf ook heel rustig hoor... :clown:

Maargoed sorry voor het offtopic! :oops:
Plaats reactie