marktplaats
Moderator: Moderators
marktplaats
Ik ben me iets af aan het vragen. Ik heb ooit iets voorbij zien komen over buitenlanders die iets willen kopen dat op marktplaats staat maar willen betalen dmv een cheque. Ik kan me herinneren dat dit niet betrouwbaar was. Klopt dat??
Ik heb nu nl een Engelsman (denk ik) die m'n auto wilt kopen maar hij wil alleen betalen met een cheque...
Ik heb nu nl een Engelsman (denk ik) die m'n auto wilt kopen maar hij wil alleen betalen met een cheque...
- MarcX3
- Super-Pilot
- Contacteer:
Niet doen
als hij een cheque naar je toestuurt wat niet gedekt is of vals is heb jij niks en hij heeft een mooie mx-3
http://statisch.marktplaats.nl/help/vei ... kopen.html
als hij een cheque naar je toestuurt wat niet gedekt is of vals is heb jij niks en hij heeft een mooie mx-3
http://statisch.marktplaats.nl/help/vei ... kopen.html
Driven by a sixpack
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
klopt.
is dikke scam. hij haalt de auto op, en betaald met de cheque. jij brengt hem naar de bank en een paar dagen later blijkt dat de cheque niet gedekt is of ingetrokken is,
ondertussen ben jij de auto kwijt, en 0,0 centjes erbij....
triest dat dit gebeurd
is dikke scam. hij haalt de auto op, en betaald met de cheque. jij brengt hem naar de bank en een paar dagen later blijkt dat de cheque niet gedekt is of ingetrokken is,
ondertussen ben jij de auto kwijt, en 0,0 centjes erbij....
triest dat dit gebeurd

Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
-
- Pilot
Inderdaad niet doen!!!!
Heb dit een keer op tv gezien waar een man ook iets verkocht, weet niet meer wat, de man wilde iets verkopen aan een man uit Engeland. Alles was goed ze hadden zelfs telefonisch contact, maar uiteindelijk toch genaaid met hetzelfde wat jij nu meemaakt.
Jeftha
Heb dit een keer op tv gezien waar een man ook iets verkocht, weet niet meer wat, de man wilde iets verkopen aan een man uit Engeland. Alles was goed ze hadden zelfs telefonisch contact, maar uiteindelijk toch genaaid met hetzelfde wat jij nu meemaakt.
Jeftha
www.vinylonline.nl Online DJ store.