Informatie over uitlaat met behoud van V6 geluid
Moderator: Moderators
Informatie over uitlaat met behoud van V6 geluid
Hallo,
ik ben sinds 2 dagen in het bezit van een mx-3 V6, nu blijkt dat mijn uitlaat lek is(gat). Mijn vraag is: wat is een goede (kwaliteit) uitlaat waarbij het mooie v6 geluid behouden blijft dus niet dat alleen dat donkere gebrom. Graag wil ik zo'n ronde pijp dus geen dubbele of ovale of wat dan ook.
Mvg Johan
ik ben sinds 2 dagen in het bezit van een mx-3 V6, nu blijkt dat mijn uitlaat lek is(gat). Mijn vraag is: wat is een goede (kwaliteit) uitlaat waarbij het mooie v6 geluid behouden blijft dus niet dat alleen dat donkere gebrom. Graag wil ik zo'n ronde pijp dus geen dubbele of ovale of wat dan ook.
Mvg Johan
Dit is die van Jacco zoals ie nu klinkt :http://video.google.nl/videoplay?docid=-4783895284902030113
Een wel heel lekker geluidje!
Een wel heel lekker geluidje!
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
- crazyarjan
- Pilot
Ik heb een tijdje zonder demper gereden
dat wil zeggen: rechte pijp
Het klinkt wel super en het V6 geluid is erg aanwezig..
alleen of oom agent het leuk vind?
al moet ik eerlijk zeggen dat het geluid bij deellast meeviel zolang je boven 3000 toeren of onder 2000 zat..
dat wil zeggen: rechte pijp
Het klinkt wel super en het V6 geluid is erg aanwezig..
alleen of oom agent het leuk vind?
al moet ik eerlijk zeggen dat het geluid bij deellast meeviel zolang je boven 3000 toeren of onder 2000 zat..
To finish first, first you have to finish!