Hallo, ik zal me even voorstellen.
Ik ben een student die net zijn mx-3 V6 heeft gekocht

Half jaar geleden net me rijbewijs gehaald en een eerste autootje gekocht, een Honda civic 1.5 dxi hatchback uit 92. Deze kwam al met sportuitlaat en lichtmetalen velgen en sportfilter.
Maarjah ik werd er op een gegeven ogenblik wel erg vaak eruit getrokken bij stoplichtsprintjes

Nu wil ik wel graag in een sportauto rijden dus ik had de keuze of de civic tunen of een andere kopen. Na lang wikken en wegen toch besloten een andere auto te kopen. Na veel te hebben gezien en proefgereden (crx type 2, crx del sol, toyota mr2 mk1, toyota mr2 mk2, mazda mx-5,) kwam ik uit bij een mazda mx-3 bij een bedrijf in het westland.
Nu had ik nog nooit in een V6 gereden, altijd gedacht dat het benzineslupers waren. Maar toen ik eenmaal in de mx-3 werd ik helemaal verliefd op het geluid, de acceleratievermogen en de stopvermogen.

Toen ik terug kwam heb ik meteen ja gezegd tegen de verkoper en ben nu de trotse eigenaar van een Mazda mx-3 1.8 V6 uit 94 in de kleur snowflakewhite. Moet nog gekeurd worden en schoongemaakt en woensdag kan ik hem ophalen.

Alles is standaard behalve de openluchtfilter bij de motor wat wel jammer is want alles past bij de auto behalve de uitlaat eronder

mvg
RoRo