mazda mx3 v6 start niet meer

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
dewicalvin
New member
New member
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2007, 19:34
Locatie: purmerend

mazda mx3 v6 start niet meer

Bericht door dewicalvin »

hallo allemaal ik heb een vraag
over een mx3 maar met een 1.8 v6 motor maar dat is inpresiepe het zelfde blok als een mx6 v6 alleen cilinder inhoud is kleiner maar ik reed er mee en ging de bocht door schakelde naar twee en sindsdien start hij niet meer en hij sloeg opeens af en wil nooit meer starten maar de auto krijgt geen vonk en ik heb de stekker op de bobine nageken van de auto en hij krijgt daar wel stroom op dus is mij de vraag gaat zo bobine vaker stuk van een v6 van mazda en hoeduur zal zo een ding zijn wans het is gelijk ook een verderblok dus ik denk zelf wel 300 euro zoiet maar miss hebben jullie er 1tje liggen die er nog doet en voor een redelijke prijs wand volgens mij past dat van een mx6 ook op een mx3 dus wilt jullie het zo ff laten weten

gr dewicalvin
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

Allereerst welkom hier. even 1 tip... gebruik volgende keer ook eens een paar leestekens, je verhaal lijkt nu heel onoverzichtelijk.

lees de FAQ eens door
http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=5296

klinkt inderdaad als ontsteking, als ie geen vonk meer heeft aan de bougiekabel..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Bastian mx-3
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 83
Lid geworden op: 27 jan 2004, 00:13
Locatie: Albergen

Bericht door Bastian mx-3 »

Hey

Klinkt idd als de ontsteking die kapot is, komt namelijk regelmatig voor bij de mazda k-serie v6 motoren. Ik heb hier nog wel een aantal nieuwe liggen, wanneer je geïnteresseerd ben mail me ff op bastian8@hotmail.com

Bastian
KLZE Power
Plaats reactie