Vraagje, Altezza lichten!!
Moderator: Moderators
Vraagje, Altezza lichten!!
Ik ben op zoek naar 2 fotos!!
-enkel 1 van het achter/zij aanzicht van een mx-3 met zilvere altezza lichten
-en enkel 1 van het achter/zij aanzicht van een mx-3 met black chrome altezza lichten!!
en dan de kleur van de wagen, Noble Green!!
kan namelijk alleen maar fotos vinden van Noble green met zilvere!!
aangezien die black chrome wel heel mooi staan op de kleur brilliant black vroeg ik me af hoe ze zoude staan op Noble green zou die tint van de black chrome lampen niet net iets te donker zijn en zou ik daarom dus toch niet beter voor de zilvere gaan??
alvast bedankt :biertje:
-enkel 1 van het achter/zij aanzicht van een mx-3 met zilvere altezza lichten
-en enkel 1 van het achter/zij aanzicht van een mx-3 met black chrome altezza lichten!!
en dan de kleur van de wagen, Noble Green!!
kan namelijk alleen maar fotos vinden van Noble green met zilvere!!
aangezien die black chrome wel heel mooi staan op de kleur brilliant black vroeg ik me af hoe ze zoude staan op Noble green zou die tint van de black chrome lampen niet net iets te donker zijn en zou ik daarom dus toch niet beter voor de zilvere gaan??
alvast bedankt :biertje:
- raymond-mx
- Co-Pilot
- crazyarjan
- Pilot
- raymond-mx
- Co-Pilot
raymond-mx schreef:da weet ik ook nie hou me niet zo bezig met kleuren maar green is mij gewoon groen
Ja jij bent degene met noble green en De Zilver chrome lichten!?
ik ben idd bang dat die black chrome lampen bij daglicht een tint donkerder boven noble green uitkomen!!
S'avond is het idd geen probleem want dan zie je geen verschil tusse noble green en birlliant black

Ps: dat black chromo uiterst strak staat op Briliant black is wel duidelijk!!

Yence heeft een noble green MX-3 met zilveren altezza's: http://www.mazdamx-3.nl/members/member_show.php?id=7

- raymond-mx
- Co-Pilot