Pagina 1 van 2

benzine drukregelaar

Geplaatst: 03 jan 2007, 13:49
door DB89
helpt een brandstofdruk-regelaar nou dat werkelijk op een atmosferische motor, dat je iets merkt qua prestaties ? :blink:

Geplaatst: 03 jan 2007, 16:55
door Fullsize
Ik geloof er niks van iig. Ze kunnen niks méér dan wat de originelen kunnen, behalve de druk is hoger in te stellen.
Op een vrijwel originele motor zal je het niet vernemen.
Ik heb iig nog nooit een bijbehorende dynorun gezien. Die is dan plotseling zoek. :mrgreen:

Geplaatst: 03 jan 2007, 17:04
door scary

Geplaatst: 03 jan 2007, 20:02
door Fullsize
Ja die teksten heb ik wel eerder gelezen, maar de originele brandstofdrukregelaar doet hetzelfde. Als het vacuum ineens minder wordt doordat je plotseling gas geeft, gaat de originele brandstofdrukregelaar ook verder dicht waardoor de druk in de brandstofrail stijgt.
Ik vind het een goed verkoopverhaal maar ik denk hierbij direct aan de brisk bougies en de cylclone voor in je inlaattraject. En als je net 160 euro hebt uitgegeven aan zo'n ding dan wil je toch wel graag dat het iets uitmaakt......Wishful thinking.
Ik klink vast weer kritisch maar ik ben ook niet zo goedgelovig om te denken dat wanneer Biesheuvel iets verkoopt het automatisch ook goed is. :clown:

Geplaatst: 03 jan 2007, 20:07
door hyperman
nee, daar heb je met verdere aanpassingen eigenlijk niet veel aan. eerst noemde ze die van biesheuvel powerboost valves en de mensen die ze toendertijd hadden zeiden dat ze alleen merkte dat hun verbruik omhoog ging.

Geplaatst: 03 jan 2007, 23:53
door DB89
ok bedankt voor jullie reacties, ik dacht zelf al dat het pas helpt als je scherpere nokken hebt en dat het bij een turbo meer uit maakt, maar bedankt iig

Geplaatst: 04 jan 2007, 18:13
door Fullsize
Een permanent hogere brandstofdruk kan je uit de brand helpen als je injectoren te klein worden om voldoende brandstof te leveren.
B.v. na montage van een compressor o.i.d.
Injectoren aanpassen is dan de betere stap.

Geplaatst: 04 jan 2007, 18:15
door scary
Fullsize schreef:Een permanent hogere brandstofdruk kan je uit de brand helpen als je injectoren te klein worden om voldoende brandstof te leveren.
B.v. na montage van een compressor o.i.d.
Injectoren aanpassen is dan de betere stap.
je hebt er zeker goed verstand van kerel,, :mrgreen:

Geplaatst: 04 jan 2007, 18:20
door hyperman
scary schreef:
Fullsize schreef:Een permanent hogere brandstofdruk kan je uit de brand helpen als je injectoren te klein worden om voldoende brandstof te leveren.
B.v. na montage van een compressor o.i.d.
Injectoren aanpassen is dan de betere stap.
je hebt er zeker goed verstand van kerel,, :mrgreen:


Hij heeft wel gelijk ;)

Geplaatst: 04 jan 2007, 22:13
door to fast
hij is niet voor niets de mx6 man bij de mx6 club....... :mrgreen: :) :lol: