Eerste week al problemen, motor sloeg telekens af. Na wat zoeken in en rondom dit forum, heb ik het probleem zelf verholpen.
Nu gisteren reed ik ff naar mijn vriendin en plots!!! een doff geluid en stotteren als een gek, liet de auto rustig uitrollen en ja hoor wat geratel onder de motor kap. Volgende dag gelijk naar de garage gegaan. conclusie lagers zijn kapot. motor is afgeschreven!! Reparatie is geen optie er moet een nieuw/ander motorblok in komen.
Ben wat gaan kijken op auto site's hier en daar wat gereageerd.
Mijn telefoon stond rood gloeiend, heb nu de keuze uit z'n beetje 6 verschillende motorblokken allemaal een 1.8 v6 zo rond de 100.000 km.
De bouw jaren varieeren van 92 tot 96. prijs allemaal zo rond de 4 a 6 honderd euro.
Het inbouwen bij de garage kost 500,- kosten plaatje totaal meer dan 1000 euro, zwaar balen, turblulence rade mij aan ook gelijk de koppelings platen te vervangen hoppa weer 150 euro/ inbouw??....euro
Nu ben ik opzoek naar wat advies.
Mijn email is: janeckvanleeuwen@hotmail.com
Woon in Rotterdam.
Heb een geluidsbestand gemaakt van het geratel van de motor misschien dat iemand er meer verstand van heeft, ook eventueel de bijzaken zoals:
verzekering.
wegenbelasting.
papier werk.
inbouw.
etc/ andere bijzaken/ problemen
wie o wie heeft wat advies voor me en kan me misschien uit de branding helpen, alvast bedankt.
groetjes, Janeck

[/b]