Nieuwe uitlaat foto(Foto's niet op profiel :?)!?

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
OizO
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 380
Lid geworden op: 14 okt 2006, 08:57
Locatie: Beek
Contacteer:

Nieuwe uitlaat foto(Foto's niet op profiel :?)!?

Bericht door OizO »

Ik zet de foto van mijn nieuwe uitlaat maar hier neer want ik kan geen foto's uploaden naar mijn profiel pagina. De site geeft geen error maar gewoon dat alles is bijgewerkt maar de foto's staan er niet op.....


Maar ja hier de foto van mijn nieuwe uitlaat.


Afbeelding

Is een Raceland Blast ( geloof de 8 ) 114mm eindtip en heb de silencer eruit gehaald :clown: .
Laatst gewijzigd door OizO op 05 nov 2006, 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.
I will not fail again, I will not let you win, f*ck your power trip :| Chaimaira |: - Power trip
1st strike, 2nd strike, 3rd strike :| 3rd Strike |: - City's On Fire
Gebruikersavatar
DextaR
New member
New member
Berichten: 32
Lid geworden op: 21 jul 2006, 10:19
Locatie: Zaanstad

Bericht door DextaR »

ziet er goed uit, zie ik goed dat hij naar beneden wijst waarom heb je dat gedaan? :)
Afbeelding
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

mijne zit ook schuin naar beneden. :mrgreen:
kwam zo uit ivm de bumper en vond het vetter staan dan recht ;)
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Leuk einddempertje :)
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

zo zo dat is een dik kanon :bier:
Afbeelding
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

netjes...

vind het echter wel mooier als ie naar achteren staat, maar hier is verder ook niet veel mis mee :bier:

let op dat als je de fotos wilt toevoegen aan je profiel dat ze niet te groot zijn ( verklein ze evt via www.imageshack.us ) even naar 800x600.. daarna de foto even aanklikken en nog een keer opslaan op je pc..

daarna toevoegen aan je profiel en het moet gelukt zijn
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
OizO
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 380
Lid geworden op: 14 okt 2006, 08:57
Locatie: Beek
Contacteer:

Bericht door OizO »

@Dextar
ziet er goed uit, zie ik goed dat hij naar beneden wijst waarom heb je dat gedaan?


Ik heb em zo opgehaald hij zei dat dat wel moest aangezien de pot ongeveer 2x zo breed is als het eindstuk :blink: wat al 114mm is. Dus moest wel i.v.m. de bumper. :clown:


@turbulence
let op dat als je de fotos wilt toevoegen aan je profiel dat ze niet te groot zijn ( verklein ze evt via www.imageshack.us ) even naar 800x600.. daarna de foto even aanklikken en nog een keer opslaan op je pc..

daarna toevoegen aan je profiel en het moet gelukt zijn


Heb ze al verkleint tot 400x 300 zelfs met een grootte van +- 60kb maar dan nog pakt ie ze niet maar er staat ook nergens wat max grootte qua kb of pixels is of geen foutmelding als ik het probeer toe te voegen. :?

Zal het nu nog eens proberen ben nu thuis daarstraks bij vriendin..... :blink: (zal wel niet uitmaken denk ik) :lol:

Heb net nog even geprobeerd maar krijg op de profielpagina dit bericht als ik hem ga wijzigen (onderaan de pagina):

Code: Selecteer alles

Warning: Unknown(): Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively. in Unknown on line 0


ik heb vrij veel ervaring met php maar lijkt erop dat de foto's in de sessie (lees cookies) van de gebruiker worden opgeslagen en deze door de server worden uitgelezen en dat hierbij een instelling verkeerd staat op de server waardoor het script de foto's niet upload naar de server.
Laatst gewijzigd door OizO op 05 nov 2006, 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.
I will not fail again, I will not let you win, f*ck your power trip :| Chaimaira |: - Power trip
1st strike, 2nd strike, 3rd strike :| 3rd Strike |: - City's On Fire
Gebruikersavatar
OizO
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 380
Lid geworden op: 14 okt 2006, 08:57
Locatie: Beek
Contacteer:

Bericht door OizO »

Heb ik trouwens nog een vraag :

Als je geheel door de eindpot heen kunt kijken is ie dan freeflow??

Je moet er overgens niet doorheen gaan kijken als de motor loopt want dan wordt je ongeveer bedwelmd kwam ik achter ;) :clown: :blink:

Zo ja dan is et een freeflow :clown: :mrgreen: , was 220 euries kwijt inc. montage.


Foto is trouwens gemaakt net buiten geulle (westbroek heet het daar geloof ik) en toen ik er gister doorheen reed zag ik ook een zwarte mx3 staan (iets verderop in die straat), is die van iemand die hier bekent is?
I will not fail again, I will not let you win, f*ck your power trip :| Chaimaira |: - Power trip
1st strike, 2nd strike, 3rd strike :| 3rd Strike |: - City's On Fire
Gebruikersavatar
justa
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2149
Lid geworden op: 12 sep 2003, 12:14
Locatie: zwaag

Bericht door justa »

dikke pot hoor :bier:
sie van mij wijst ok nar beneden vanwege de bumper. maaar vind het er wel dik uitzien ;)
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Je was 220 euro kwijt voor de freeflow :shock: Dat vind ik aardig veel voor een freeflow einddemper.
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
Plaats reactie