Welke uitlaat is geschikt?

Alles over Motorische Tuning of vragen hierover

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Trixxxstar
New member
New member
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 mei 2006, 21:40
Locatie: Rijswijk

Welke uitlaat is geschikt?

Bericht door Trixxxstar »

Ik wil binnenkort een nieuwe uitlaat hebben. een dubbele dtm uitlaat aan beide kanten maar nu zie ik allerlei dingen op internet waar ik in de war door raak. Op de ene site staat er dat je een v6 kat vervanger moet hebben? weet niet of ik het goed heb gelezen maar in ieder geval waar het om gaat is of ik gewoon een uitlaat voor een "normale" auto kan halen of dat ik voor onze schoonheid op speciale dingen moet letten?

Wie kan mij helpen? Zo'n techneut ben ik nou ook weer niet!
Dank je wel! Greetz Trixxxstar
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

je MOET niks ;) maar is dikke onzin dat je er een KVV bij moet hebben om 2 einddempers te plaatsen, zie persoonlijk niet in wat voordeel daarvan zou zijn.

misschien omdat je 2 buizen hebt dat er haast geen tegendruk zal zijn, maar dan zou je eerder een kat moeten plaatsen om wat tegendruk te maken...

ik heb zelf L en R 2 freeflow dempers hangen, en heb er op het moment ook geen kvv meer onder, maar kan zonder problemen met een gewone katalysator hoor..

voor de rest moet je er iig voor zorgen dat er een goeie dubbele buis gelast wordt, en dat er een extra ophangpunt links komt voor de ophanging van de andere demper..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Plaats reactie