Alles over Motorische Tuning of vragen hierover
Moderator: Moderators
bigremco
New member
Berichten: 24 Lid geworden op: 06 aug 2006, 15:52
Locatie: Deventer
Bericht
door bigremco » 06 aug 2006, 17:20
heey luitjes ik heb vraagje ik heb een mx 3 uit 92 die heb standaard 88pk als ik de mx3 uit 93 of later heb heeft hij 100 pk weet eimand waar om dat is ligt dat aan de motor managment en zo ja kan ik van een nieuwe type mx3 de managment zo over zetten in de mijne ne heb ik dan ook 100 pk
gr bigremco
drive fast and don't look back to the cops
turbulence
Super-Pilot
Berichten: 5868 Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:
Bericht
door turbulence » 06 aug 2006, 17:27
1e type heeft een SOCH motor, dus enkele nokkenassen... 2e type is DOCH, dus dubbele nokkenas..
bij soch heb je dus 1 nokkenas die ervoor zorgt dat de inlaat/uitlaatkleppen open gaan...
bij DOCH heb je dus 1 nokkenas voor de inlaatkleppen en 1 voor de uitlaatkleppen..
zo kan de motor dus efficienter werken..
dus enige manier is om dus een andere nieuwe motor in je mx te gaan hangen..
en dat is een duur grapje, en verschil zal miniem zijn
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
bigremco
New member
Berichten: 24 Lid geworden op: 06 aug 2006, 15:52
Locatie: Deventer
Bericht
door bigremco » 06 aug 2006, 17:29
thx dus heb voor mij geen zin om nieuwe managment te halen jmmr
drive fast and don't look back to the cops
martinenijenhuis
Super-Pilot
Berichten: 3346 Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten
Bericht
door martinenijenhuis » 06 aug 2006, 17:34
en het is toch 90 pk en 110 pk
Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie
marcel v6
Super-Pilot
Berichten: 3733 Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:
Bericht
door marcel v6 » 07 aug 2006, 16:27
Volgens mij heeft Marcel gelijk hoor Jeroen
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
scary
Super-Pilot
Berichten: 1767 Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren
Bericht
door scary » 07 aug 2006, 18:01
klopt idd zoek anders ff de uitdraai van black sheep van de dyno,, daar ga je versteld van staan
marcel v6
Super-Pilot
Berichten: 3733 Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:
Bericht
door marcel v6 » 07 aug 2006, 18:14
200 met een 1.6 op Gas
En jij heb toch met je 1.6 ook zoiets gereden Harry
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
turbulence
Super-Pilot
Berichten: 5868 Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:
Bericht
door turbulence » 07 aug 2006, 21:26
marcel v6 schreef: Volgens mij heeft Marcel gelijk hoor Jeroen
huh???
waarin dan?
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
scary
Super-Pilot
Berichten: 1767 Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren
Bericht
door scary » 09 aug 2006, 18:23
marcel v6 schreef: 200 met een 1.6 op Gas
En jij heb toch met je 1.6 ook zoiets gereden Harry
ja op de heen weg samen met wittefinish 210
marcel v6
Super-Pilot
Berichten: 3733 Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:
Bericht
door marcel v6 » 14 aug 2006, 21:48
martinenijenhuis schreef: en het is toch 90 pk en 110 pk
Groetjes M&M
dit bedoelde ik Jeroen
maar jij had het nie fout hoor
Remco zij het verkeerd
foutje bedankt
2,5L V6 KLZE Curved Neck.