APK "keuring"
Moderator: Moderators
APK "keuring"
Weet er iemand een garage in regio midden limburg waar ik een met auot kan laten keuren zonder dat er moeilijk wordt gedaan over uitstoot en dergelijke.
-
- Pilot
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
BlackSheep schreef:Ik zou zelf zeggen, zoek een beetje louche zaak, of een buitelandse keurder (geen vooroordeel ) maar die zijn meestal wat makkelijker.
tsja, en dan krijgen ze net ineens een steekproef, en verklaar dan maar ineens waarom ie dan de CO proef niet haalt..
het kost het keurend bedrijf ook nog eens keer een boete mag ik aannemen, dus denk niet dat ze zomaar even oogje dichtknijpen..
maar is toch niet veel werk? 10 min per keer ofzo... en dan hoef je het hele jaar niet weer
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Er is in roermond een bedrijf dat daar niet moeilijk over doet.
Het ligt vlak na een bocht (de weg gaat in een bocht verder)... Volgens mij is het de Kwik-fit...
Je zult hierbij wel moeten wachten totdat er een steekproef is geweest van een andere auto. Zodra de controleur is geweest melden ze jou auto gereed.
Het ligt vlak na een bocht (de weg gaat in een bocht verder)... Volgens mij is het de Kwik-fit...
Je zult hierbij wel moeten wachten totdat er een steekproef is geweest van een andere auto. Zodra de controleur is geweest melden ze jou auto gereed.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences