Belgische KLZE
Moderator: Moderators
Belgische KLZE
Eindelijk is het toch zo ver.
Na lang twijfelen tussen nos/klze/andere auto is het toch een KLZE geworden.
Ik hou te veel van de sexy mx-3. Er is gewoon geen andere die z'n plaats kan innemen, heb veel testritten gemaakt, en geen enkele auto klinkt zo lekker als de v6 van mazda. zelf de sub boxer niet (turbo is natuurlijk wel geil)
Maar om niet verder af te dwalen, ik heb dus met Bastian een afspraak gemaakt om er een KLZE in te laten leggen.
Ik denk dat ik de eerste of één van de eerste zal zijn in belgië, want ik kan niemand anders vinden in belgië die ook een klze heeft.
Het zal een cruves neck worden, zodat batterij en luchtfilter kunnen blijven, dus niemand zal weten dat het een andere motor is.
Ik kan amper wachten om ermee te rijden.
X
Na lang twijfelen tussen nos/klze/andere auto is het toch een KLZE geworden.
Ik hou te veel van de sexy mx-3. Er is gewoon geen andere die z'n plaats kan innemen, heb veel testritten gemaakt, en geen enkele auto klinkt zo lekker als de v6 van mazda. zelf de sub boxer niet (turbo is natuurlijk wel geil)
Maar om niet verder af te dwalen, ik heb dus met Bastian een afspraak gemaakt om er een KLZE in te laten leggen.
Ik denk dat ik de eerste of één van de eerste zal zijn in belgië, want ik kan niemand anders vinden in belgië die ook een klze heeft.
Het zal een cruves neck worden, zodat batterij en luchtfilter kunnen blijven, dus niemand zal weten dat het een andere motor is.
Ik kan amper wachten om ermee te rijden.
X
-
- Super-Pilot
- Berichten: 1957
- Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
- Locatie: Hamont(B)
na de klze ga ik er de vsx bodykit opzetten denk ik.
Dus zo'n ram-air moterkap, voor en achterbumper en sideskirts.
andere spoiler wil ik niet, vind ik de mx te kort voor, is mooier op langere auto's.
Herspuiten in rood metalic
Heb ondertussen ook Alutec Storm velgjes besteld, welke d'r wel mooi onder staan. Hankey van het mx3-community.de heeft deze.
Dan ga ik mijn mazdaspeed zetels er terug uit halen en terug de originele derin, eerst even opnieuw bekleden, achterzetels ook, enkele delen herspuiten en deuren bekleden, mss dak ook want dat is niet meer zo mooi.
alu vloermatten, carpc (is al klaar voor in te bouwen) en dan ben ik nog op zoek naar één of andere manier om motormanagement gegevens uit te lezen met de carpc en op het schermpje te kunnen weergeven.
heeft de klze een ODBII aansluiting ?
Dus zo'n ram-air moterkap, voor en achterbumper en sideskirts.
andere spoiler wil ik niet, vind ik de mx te kort voor, is mooier op langere auto's.
Herspuiten in rood metalic
Heb ondertussen ook Alutec Storm velgjes besteld, welke d'r wel mooi onder staan. Hankey van het mx3-community.de heeft deze.
Dan ga ik mijn mazdaspeed zetels er terug uit halen en terug de originele derin, eerst even opnieuw bekleden, achterzetels ook, enkele delen herspuiten en deuren bekleden, mss dak ook want dat is niet meer zo mooi.
alu vloermatten, carpc (is al klaar voor in te bouwen) en dan ben ik nog op zoek naar één of andere manier om motormanagement gegevens uit te lezen met de carpc en op het schermpje te kunnen weergeven.
heeft de klze een ODBII aansluiting ?
als ik de curved neck gebruik blijft de batterij en de luchtfilterbox gewoon zitten.
aangezien er geen enkele keurmeester vanbuiten weet hoe de motor van een mx eruit ziet gaat dat zeker geen probleem zijn als ze zien dat alles op z'n standaard plaats zit.
de bodykit zie ik ook wel zitten, vind die echt super.
ik vind dat dit de enigste kit is die de echte afgeronde gestroomlijnde vormen van mazda behoud.
aangezien er geen enkele keurmeester vanbuiten weet hoe de motor van een mx eruit ziet gaat dat zeker geen probleem zijn als ze zien dat alles op z'n standaard plaats zit.
de bodykit zie ik ook wel zitten, vind die echt super.
ik vind dat dit de enigste kit is die de echte afgeronde gestroomlijnde vormen van mazda behoud.
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
niemand gaat zn mx3 anders inschrijven hoor als je er een KLZE inlegt, want dat zit je met het verhaal van opnieuw herkeuren ivm een vermogenstoename van meer dan zoveel procent etc. oftewel veel extra kosten waar je niet op zit te wachten..
aangezien je een curved krijgt zal een leek niet snel zien dat het niet gewoon de 1.8 nog is, tenzij ze straks gaan keuren dmv een vermogensrun dan ben je wel de bok...
aangezien je een curved krijgt zal een leek niet snel zien dat het niet gewoon de 1.8 nog is, tenzij ze straks gaan keuren dmv een vermogensrun dan ben je wel de bok...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten