scheelt paar 100 euro, geloof 1200 euro voor curved neck, en 1100 voor longneck...
houdt er rekening mee dat je er dan nog niet bent he..
je ben nog een andere koppeling nodig en nog meer kleine dingen..
reken op totaalkosten voor als je het zelf gaat swappen rond de 2000 euro, laat je het doen, dan kun je er denk ik haast wel 1000 bij optellen
Als het je al leukt om voor 800 euro aan extra spullen te komen.
Koppeling is namelijk al vrij duur 400 euro ong. en dan nog eens de distributie en alle vloeistoffen.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
zeker super vet maar je hebt je mx pas 2 dagen??? heb je een tijdje in een andere auto gereden ??? want anders is het best wel linke soep om met een kl-ze rij ervaring op te doen.. die dingen zijn namelijk best wel snel
naja eerlijk gezegt ik moet het een en ander aan dit blok doen en standaard zijn ze niet echt super snel. rijd lekker door dat zeker. en een klze wil ik toch wel maar die was pas geplant voor over 1 jaartje. maar als er toch wat werk in zit kan je het maar beter gelijk goed doen toch .
verder heb ik eigenlijk geen idee hoe snel zo'n klze is. ik ga af op reacties en schriftelijke gegevens. maar dat remt me niet af
ps hiervoor heb ik een 323f bg gehad en die vind ik vrijwel het zelfde weggedrag hebben.
nou , laat me t zo zeggen , gelijk met een kl-ze te beginnen is geen kattepis .
ze zijn echt wel sneller dan de gemiddelde sport auto.
je mag dan wel aan de integra's gaan denken , zo snel ongeveer qua optrekken
bramx3 schreef:nou , laat me t zo zeggen , gelijk met een kl-ze te beginnen is geen kattepis . ze zijn echt wel sneller dan de gemiddelde sport auto. je mag dan wel aan de integra's gaan denken , zo snel ongeveer qua optrekken
dat klinkt goed. moet alleen nog ff sparen want ik had er rekening mee gehouden dat ik voor 2500 klaar zou zijn. maar als ik hier zo rondkijk dan heb ik nog 1000 extra nodig. maarja dan heb je ook iets.