Gezellig avondje wezen stappen...

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
NightQrawler
Pilot
Pilot
Berichten: 790
Lid geworden op: 21 jul 2003, 23:31

Bericht door NightQrawler »

hele oude foto..staat hoop van zulke pics op web..niet alleen met auto's maar ook rare pics van dronke mensen.

hier ff 1tje..
http://www.drunkuniversity.com/
If you dont like it, Customize it!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marcjuh
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 6345
Lid geworden op: 18 jul 2003, 16:31
Locatie: Noord-Holland

Bericht door Marcjuh »

axys schreef:Degene die dat bij zou flikken, kan de volgende keer naar huis lopen.


Dan ben nog netjes...
Afbeelding
Gebruikersavatar
justa
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2149
Lid geworden op: 12 sep 2003, 12:14
Locatie: zwaag

Bericht door justa »

damn dit is echt smerig.
cker als je dan de volgende dag ook nog je troep mag
gaan opruimen :)
Gebruikersavatar
Robby
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 189
Lid geworden op: 08 sep 2005, 10:34
Locatie: Sint-Truiden (België)

Bericht door Robby »

V6peter schreef:Heb het ook een keer mee gemaakt.We zaten met 4 man in de auto,ik en een andere jongen achterin.Hij begint ineens heeeeel zuur te kijken en ik vraag of hij zich wel goed voelt.Ik moet volgens mij kotsen roept ie!!
Ik zeg nog tegen hem,doe effe een raampje open of zo!!Begint ie het raam open te draaien en te kotsen tegelijk die L#L!!Stinken,niet normaal!!Het lullige was dat hij het halve portier aan de binnenkant en en de halve buiten kant had ondergekotst.Wat ik pas echt erg vond is dat we op dat moment net ingehaald werden door een motorrijder,die zag er pas echt erg uit!!


Vies ma grappig tegelijk voor die motorrijder :mrgreen:
You drive!
Gebruikersavatar
Retuow
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 193
Lid geworden op: 22 sep 2005, 10:45
Locatie: Veghel

Bericht door Retuow »

Zo ken ik ook iemand, werkte op mijn oude stageplek. Volvo station wagen V40 van een half jaar oud en zijn zus had een kinderfeestje van haar zoontje. Had ze netjes gevraagd of ze die auto mocht lenen want dat past net iets beter als in een Alto.

Hij niets op tegen, hij kan zijn zus vertrouwen. Die kinderen echter niet... Voorin zat een jochie dat wat ziek was en op den duur geeft hij over, recht in het ventilatierooster....

Dus dan sta je bij de Volvo dealer met de melding dat heel het ventilatiesysteem schoon gemaakt mag worden tot aan achter het dashboard.....
Vroeger of later kom je erachter dat een poesje leuker is dan een kater!
Gebruikersavatar
justa
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2149
Lid geworden op: 12 sep 2003, 12:14
Locatie: zwaag

Bericht door justa »

hahaha die lucht die dan uitgeblazen wordt
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

Retuow schreef:Zo ken ik ook iemand, werkte op mijn oude stageplek. Volvo station wagen V40 van een half jaar oud en zijn zus had een kinderfeestje van haar zoontje. Had ze netjes gevraagd of ze die auto mocht lenen want dat past net iets beter als in een Alto.

Hij niets op tegen, hij kan zijn zus vertrouwen. Die kinderen echter niet... Voorin zat een jochie dat wat ziek was en op den duur geeft hij over, recht in het ventilatierooster....

Dus dan sta je bij de Volvo dealer met de melding dat heel het ventilatiesysteem schoon gemaakt mag worden tot aan achter het dashboard.....


ohh, nasty......

dan heb je een splinternieuwe auto ( die altijd zo'n nieuwe auto geurtje nog hebben) en dan braakt er eentje alles onder...

damn, das pech hebben... :mrgreen:
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
johnmichel
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1957
Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
Locatie: Hamont(B)

Bericht door johnmichel »

turbulence schreef:
Retuow schreef:Zo ken ik ook iemand, werkte op mijn oude stageplek. Volvo station wagen V40 van een half jaar oud en zijn zus had een kinderfeestje van haar zoontje. Had ze netjes gevraagd of ze die auto mocht lenen want dat past net iets beter als in een Alto.

Hij niets op tegen, hij kan zijn zus vertrouwen. Die kinderen echter niet... Voorin zat een jochie dat wat ziek was en op den duur geeft hij over, recht in het ventilatierooster....

Dus dan sta je bij de Volvo dealer met de melding dat heel het ventilatiesysteem schoon gemaakt mag worden tot aan achter het dashboard.....


ohh, nasty......

dan heb je een splinternieuwe auto ( die altijd zo'n nieuwe auto geurtje nog hebben) en dan braakt er eentje alles onder...

damn, das pech hebben... :mrgreen:



Bah...en die geur van kots blijft lang hanguh
Afbeelding
Eefjuh
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 194
Lid geworden op: 30 mei 2005, 20:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Eefjuh »

Whahaha!

Wij stonden ooit bij de BP om even peken te halen, zie ik naast me een vent zijn portier (bestuurder) schoonmaken, zowel binnen als buiten!

Joh wat had DIE gemist :D
Plaats reactie