carbon

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

wietplant
New member
New member
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 mei 2004, 18:24

carbon

Bericht door wietplant »

heey mensuh

ik ben opzoek voor carbon spullen voor mx-3 ik heb tot nu toe een alzeta achterlicht kunne vinden en zal ook wel pook knopkes zijn maar wat nog meer ik zou ook men interiuur carbon willen maar weet iemand daar nog een manier voor ik wel het net zoals maker van deze site ( sorry ben ff je naam kwijt) zen interieur zilver maar dan in carbon

greetz wynand
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

In de autostyle kun je carbon pook knoppen kopen,
en ook carbon folie voor op je dashbord ik denk alleen dat het erg moeilijk word om dat mooi te maken aangezien je het moet plakken
maar accenten in carbon maken is natuurlijk mogelijk..

Kijk op www.autostyle.nl voor een dealer in de buurt..
:bier:
wietplant
New member
New member
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 mei 2004, 18:24

Bericht door wietplant »

bedankt voor de info en van dat interiuer d8 ik al dat dat moeilijk werd om mooi te worde. maar als het lukt word het volgens mij echt relax
Qinx
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 dec 2003, 18:40
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Qinx »

Voor de 323f BA zijn er door Mazda interieuraccernten in Carbon geleverd. Mischien voor de MX-3 ook?

Er is ook een site - maar die moet ik zelf even zoeken - die voor heel veel auto's in heel veel kleuren die onderdelen levert in verschillende kleuren - rood, blauw, zilver, carbon.

Ik ga even voor je op zoek om te kijken of ze het ook voor de MX-3 hebben. Ik weet bijna zeker van wel.
mx almere
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1788
Lid geworden op: 24 mei 2004, 13:52
Locatie: Almere

Bericht door mx almere »

Er was een bedrijf dat interieurstickers maakte in verschillende kleuren (waaronder carbon) voor zowel het oude als het nieuwe interieur, maar dat is over de kop gegaan. Volgens mij is er tegenwoordig echt NIETS meer te krijgen.
Qinx
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 dec 2003, 18:40
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Qinx »

jawel hoor, en ik heb em al gevonden ook. De catch: ze leveren in principe alleen aan detailers. Dat betekend twee dingen: het is moeilijk om ze als particulier te krijgen en ze zullen duur zijn.

Staat tegenover dat de kans op goede kwaliteit best groot wordt.

http://www.bitrim.com/entry.htm

Dan in de linker kolom klikken op "Right hand drive kits", daar staat dan mazda bij, en dan ook 323/MX-3. Voor zover mij bekend past dit niet in een gewone 323, alleen in de 323f, maar voor een MX-3 moet het goed zijn.

Let op, als je op de link "view schematic" klikt krijg je automatisch die voor de automaat versie te zien, maar onderaan staat de bestelcode voor de handbak, dan krijg je een onderdeel (onderdeel 8) minder.
Qinx
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 dec 2003, 18:40
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Qinx »

Overigens: dit is zo te zien wel de versie van VOOR de facelift, ik dacht dat na de facelift ronde ventilatorroosters werden geplaatst?

Op deze past ie dus wel:
Afbeelding


Op deze past ie dus niet:
Afbeelding
wietplant
New member
New member
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 mei 2004, 18:24

Bericht door wietplant »

oke bedank Qinx voor de info daar heb ik iets aan :D
Qinx
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 dec 2003, 18:40
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Qinx »

Hmmm, uit dat schema zouden jullie onderdeel 10 ook niet kunnen gebruiken... zitten namelijk uitsparingen voor de ruitenbediening voor de achterste ruiten....
Gebruikersavatar
NightQrawler
Pilot
Pilot
Berichten: 790
Lid geworden op: 21 jul 2003, 23:31

mooi

Bericht door NightQrawler »

erg mooi.
Plaats reactie