altezza 323F BA

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
johan
New member
New member
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 dec 2003, 23:39
Locatie: purmerend

altezza 323F BA

Bericht door johan »

Allereerst mensen HALLO !!
Ik ben weer terug van weggeweest (Zat zonder internet :( )

Ik ben een maatje van marcel en hoorde dat er wel eens is gesproken over het plaatsen van Alttezza's van de mx-3 in de 323F Ba ....

Nu vind ik de altezza's van de mx-3 echt super !
En bijkomend zijn ze voor ons weer niet te krijgen :nut:

Weet iemand hier meer over? of ken je mensen die hier al eens mee bezig zijn geweest? volgens mij komt de ronding namelijk redelijk overeen...?!?!? :blink:

Ik hoop dat iemand wat weet...

alvast bedankt.
Qinx
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 dec 2003, 18:40
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Qinx »

De ronding klopt dacht ik - helaas voor jouw - voor geen meter :-? De ronding van de altezza's voor een MX-3 is gelijk aan de ronding voor die van de 323f BGEn die plaatsen is dan ook een kwestie van vastschroeven en opvullen. Ik vond zelf alleen het vooruitzicht niet zo mooi (er is iemand mee bezig al).

Echt, ik vind het heel spijtig voor je, maar als je iets voor een BA wil, zul je echt zelf aan de gang moeten.

Krijg je hè, met modellen die nooit in de ustated nights zijn uitgebracht. Daar komt dat spul meestal vandaan, maar die worden in eerste instantie voor de thuismarkt gemaakt. Moet er thuis wel een markt zijn...
Gebruikersavatar
johan
New member
New member
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 dec 2003, 23:39
Locatie: purmerend

Bericht door johan »

jammer man :cry: maar in ieder geval bedankt voor je reactie dit zijn tenminste duidelijke antwoorden hehe :D mischien tot laters op het dagje uit met marcel
Plaats reactie