Ik wilde inderdaad voor de 1600 versie gaan.
En hier dan een turbo blok inleggen.
Voordeel van een turbo vind ik toch dat het tunen in de toekomst wat makkelijker zal gaan.
En het geluid van een dump valve blijft natuurlijk super bruut.
Ik heb alleen nog 1 vraag: Als je het vermogen gaat opkrikken zit je natuurlijk met de trommelremmen achter.
Zijn de schijfremmen van de v6 zo over te zetten.
Als je in de v6 zomaar een 4 cilinder turbo zou mogen zetten zou ik het gelijk doen, maar dan kom je de keuring dus niet door helaas :(
de laatste 1.6jes zijn uitgerust met schijven achter bep typr dacht ik.
de carrosserie van de 1.6 en v6 is precies hetzelfde dus je kan de schijven van een v6 achter ombouwen op een 1.6 alleeen moet je wel t complete remsysteem van de v6 overzetten ivm de abs
MarcX3 schreef:de laatste 1.6jes zijn uitgerust met schijven achter bep typr dacht ik.
de carrosserie van de 1.6 en v6 is precies hetzelfde dus je kan de schijven van een v6 achter ombouwen op een 1.6 alleeen moet je wel t complete remsysteem van de v6 overzetten ivm de abs
De ABS daar had ik inderdaad even nog niet aan gedacht.
Bedankt voor de info.