Mikee gestopt met zijn bedrijf!?
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
- mx3freak
- Super-Pilot
- Contacteer:
hij is er niet helemaal mee gestopt, heeft het bedrijf alleen op pauze gezet...
rede: hij word helemaal gek van mensen die van alles bedenken, vervolgens hem aan het werk zetten (gaat heel veel design werk inzitten) vervolgens willen die mensen weer van alles wijzigen, weer veel werk dus, en uiteindelijk haken er dan ook nog eens mensen af, of willen alleen betalen voor de sticker, niet voor het werk.
elk normaal denkend mens weet dat voor niets de zon op gaat, voor de rest is niets gratis, ook veel design uren moeten gewoon worden betaald. zodra mensen dat begrijpen wil ie gewoon weer jdgraffix online zetten.
ik vind dat hij 200% gelijk heeft.
rede: hij word helemaal gek van mensen die van alles bedenken, vervolgens hem aan het werk zetten (gaat heel veel design werk inzitten) vervolgens willen die mensen weer van alles wijzigen, weer veel werk dus, en uiteindelijk haken er dan ook nog eens mensen af, of willen alleen betalen voor de sticker, niet voor het werk.
elk normaal denkend mens weet dat voor niets de zon op gaat, voor de rest is niets gratis, ook veel design uren moeten gewoon worden betaald. zodra mensen dat begrijpen wil ie gewoon weer jdgraffix online zetten.
ik vind dat hij 200% gelijk heeft.
even a broken clock gets to be right twice a day.
Waarom zegt ie dan dat ie terug naar Spanje gaat?? Daarbij ben ik het eigenlijk niet helemaal met je eens. Er zijn genoeg mensen die zijn werk wel begrijpen en dan dus niet moeilijk doen over een design en het betalen van het plaatsen van de sticker. Als dit de reden is dat ie nu stopt, gaan deze mensen dus ook op zoek naar andere mogelijkheden met als gevolg dat als ie z'n bedrijf weer op wilt starten hij dus een groot aantal klanten kwijt is. En ik denk ook niet dat dit goede reclame voor 'm zal zijn. Ik kan een heel mooi voorbeeld van mezelf geven, maar dat zal ik voor me houden omdat ik Miguel ook absoluut geen spreekwoordelijk mes in de rug wil steken.
Maar goed, deze discussie hoort eigenlijk helemaal niet in dit topic thuis.
Maar goed, deze discussie hoort eigenlijk helemaal niet in dit topic thuis.
- mx3freak
- Super-Pilot
- Contacteer:
wally118 schreef:Waarom zegt ie dan dat ie terug naar Spanje gaat?? Daarbij ben ik het eigenlijk niet helemaal met je eens. Er zijn genoeg mensen die zijn werk wel begrijpen en dan dus niet moeilijk doen over een design en het betalen van het plaatsen van de sticker. .
tot het moment dat het daadwerkelijk op betalen van zijn werk uren aankomt...
even a broken clock gets to be right twice a day.
mx3freak schreef:wally118 schreef:Waarom zegt ie dan dat ie terug naar Spanje gaat?? Daarbij ben ik het eigenlijk niet helemaal met je eens. Er zijn genoeg mensen die zijn werk wel begrijpen en dan dus niet moeilijk doen over een design en het betalen van het plaatsen van de sticker. .
tot het moment dat het daadwerkelijk op betalen van zijn werk uren aankomt...
Ik had nog een bestelling staan bij 'm. Geld had ik al overgemaakt maar dat heeft hij nu terug gestort... Ik weet niet wat ik er van moet denken hoor...
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer: