KJ Miller

Alles over Motorische Tuning of vragen hierover

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

mx3freak schreef:
turbulence schreef:
WitteFinish schreef:Waarom eigenlijk gelijk een klze?


waarom niet? :? qua potentie toch mooiste mogelijkheid om de mx wat meer pit te geven....


de op 1 na mooiste, motorisch gezien...



???? :? then plz explain... NOS is ook wel leuk als je dat bedoeld, maar dat zijn maar tijdelijke extras, klze heb je constant onder je rechtervoet zitten...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1793
Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:

Bericht door MarcX3 »

KJ Miller is denk ik wat mx3freak bedoeld

215 pk standaard
Driven by a sixpack
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

haha, ja succes met eentje vinden dan...

kan me nog wel herinneren dat er een Xedos op marptplaats stond tijd terug met die motor dr in...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

MarcX3 schreef:KJ Miller is denk ik wat mx3freak bedoeld

215 pk standaard


klopt idd
even a broken clock gets to be right twice a day.
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Ja okey, heb je gelijk in....

Maar KJ miller?? Nog nooit eerder van gehoord
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1793
Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:

Bericht door MarcX3 »

KJ miller is een 2.3 met SC maar doordat (wat ik gehoord heb) de miller cycle erg apart is en die voor een automaat eigenlijk is is t een moeilijk motorblok om erin te bouwen t is geen plug and play zoals de KLZE

Vooral t motormanagment is erg moeilijk om af te stellen vandaar dat die nauwelijks in een mx word gebouwd
Driven by a sixpack
mx almere
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1788
Lid geworden op: 24 mei 2004, 13:52
Locatie: Almere

Bericht door mx almere »

Daarnaast zijn de afmetingen van de motor heel anders. Hij is veel hoger.
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

klopt , hijs veel hoger .
en naarmate het vermogen groter is dan de kl-ze , is de ombouw niet de moeite waard
kun je beter dat geld en moeite in je kl-ze stoppen .
mx almere
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1788
Lid geworden op: 24 mei 2004, 13:52
Locatie: Almere

Bericht door mx almere »

Precies. Tenzij je niet hoeft te betalen voor alle manuren zoals een tuningfirma die een showauto maakt.
Plaats reactie