misschien een domme vraag??? maar ik heb mijn tellerplaten gemonteerd. de vraag is? er zaten 4 van die plugjes aan de tellerplaten 3 ervan heb ik verbonden met de omvormer(omvormer had er ook 3) wat moet ik met die vierde doen??
Bij sommige setjes zit er nog bv een los deel bij, denk bv aan zo'n plaatje bij de kachel verstelling. Of auto's welke 4 plaaten hebben (toeren, snelheid, water, en benzine)
Bij ons zitten er 3 platen in, dus ook maar 3 stekkertjes in gebruik..
ok bedankt. ik heb het gewoon boven de oude platen gemonteerd(ik weet niet of dat hoort) maar nu weet ik dat ie het gewoon niet doet. Alles werkt behalve dat mooie licht.
Ik zie alleen nog een beetje licht op de achtergrond van mijn oude tellerplaten.
ja er zit spanning op. ik heb dat spanningzoeker in dat plugje van de omvormer gestopt en in beide gaatjes zaten spanning. Hoort dat zo want normaal is het toch gewoon + en -
of de omvormer is kapot, ik wordt hier echt gek van.
turbulence schreef:speedhut heeft losse omvormers.. hier in NL heb ik geen idee, zijn niet zoveel officiele zaken die plasma gauges verkopen....
nu maar hopen dat die van ons goed zijn
hmpff, laat ze eerst maar eens aankomen... heb em zondag maar eens gemaild waar die meuk bleef, zou hij maandag achteraan gaan, nog niks gehoord, en alweer mail onderweg...
bah, beetje hekel aan dit soort praktijken....
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten