Remschrijven Krom
Moderator: Moderators
Remschrijven Krom
Halloo,
Als je remschrijven krom zijn, hoe kan ik dit testen.
Want bij het remmen (hard) trilt me stuur, en als ik bijna stil sta schrokt de auto een beetje.
En zijn ze krom kan ik ze dan aflaten draaie, zijn nog niet echt oud.
Gr Armani
Als je remschrijven krom zijn, hoe kan ik dit testen.
Want bij het remmen (hard) trilt me stuur, en als ik bijna stil sta schrokt de auto een beetje.
En zijn ze krom kan ik ze dan aflaten draaie, zijn nog niet echt oud.
Gr Armani
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- crazyarjan
- Pilot
Heb er kort geleden een discussie over gehad met een collega..
Maar het komt erop neer dat wanneer je je schijven laat afdraaien dat dit daarna niet meer terugkomt.. Die heeft bij mazda gewerkt en die zij dat daar na het afdraaien het kromtrekken niet meer terugkwam.
Het kwam bij mazda iig niet voor volgens hem..
maar zoals martinenijenhuis zei kan die wel weer kromtrekken maar dat zal bij ander merken waarschijnlijk zijn.
kortom laat ze maar lekker afdraaien komt wel goed...
Maar het komt erop neer dat wanneer je je schijven laat afdraaien dat dit daarna niet meer terugkomt.. Die heeft bij mazda gewerkt en die zij dat daar na het afdraaien het kromtrekken niet meer terugkwam.
Het kwam bij mazda iig niet voor volgens hem..
maar zoals martinenijenhuis zei kan die wel weer kromtrekken maar dat zal bij ander merken waarschijnlijk zijn.
kortom laat ze maar lekker afdraaien komt wel goed...
To finish first, first you have to finish!
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
xedos schreef:nee heeft er niets mee te maken, de schijf loopt altijd iets tegen de remblokken.trekken komt door verkeerde uitlijning of bandenspannings verschil links-rechts. Of het ligt aan 1 van de voorbanden. maar heeft echt niks met remmen te maken geloof me.
toch nog ff een vraagje daarover dan he.. ( geloof je wel hoor, jij bent de monteur, maar ben gewoon nieuwschierig

stel 1 van je schijven is krom.
dan kunnen je remmen ook iets gaan aanlopen toch? nou stel dan dat ie continu op dat ene wiel remt, en op het andere wiel met een goeie schijf niet.
dan zou de auto toch theoretisch wegmoeten trekken naar de kant waar ie aanloopt?
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- crazyarjan
- Pilot