Luchtuitlaatroosters in dashboard
Moderator: Moderators
- Speldenknop
- Co-Pilot
Luchtuitlaatroosters in dashboard
Hallo allemaal,
Ik wil graag die roosters van de blower aan de zijkant van mn dashboard (dus voor de zijramen) spuiten.. maar hoe krijg ik deze uit het dashboard? Moet deze er helemaal af of zitten ze vastgeklikt ofzo?
Greetz,
Xander
Ik wil graag die roosters van de blower aan de zijkant van mn dashboard (dus voor de zijramen) spuiten.. maar hoe krijg ik deze uit het dashboard? Moet deze er helemaal af of zitten ze vastgeklikt ofzo?
Greetz,
Xander
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- Speldenknop
- Co-Pilot
- Nightrider
- Pilot
- Contacteer:
haha weet niet wie het is??Speldenknop schreef:het oude type heb ik.. moet ik dan gewoon een schroevendraaier ertussen rammen?
het nieuwe type zit geschroefd? en aggressor trekt hem er zo af..?![]()
offtopic: aggressor, ik hoorde dat je wilde sporten tegen een vriend van mij met een CRX?
maar ik wil best tegen hem sporten

waar en wanneer was dat dan?

ik wilde afgelopen wel sporten tegen een crx,maar dat was met de audi tt van me pa

- Speldenknop
- Co-Pilot
okee dan gooi ik er wel ff een breekijzer onder.. die middelste roostertjes zitten idd met 2 schroefjes aan de onderkant
naja bij het oude model ten minste..
@ aggressor: ja weet ik niet verder.. volgens mij had ie jou via een site van leiden gesproken ofzo...
btw: gefeliciteerd he, met je 1000 berichten
mooi kerstcadeau ofnie 

@ aggressor: ja weet ik niet verder.. volgens mij had ie jou via een site van leiden gesproken ofzo...
btw: gefeliciteerd he, met je 1000 berichten