Kuisproducten

Denk hierbij aan bv ophanging, onderstel, remmen enz. enz.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

M3nace schreef:turb het gaat om de producten zelf niet om de hele behandeling van hun ;)


owwww... :mrgreen:

maar goed, dan nog vind ik het ook niet al te goedkoop...

20 euro voor bijv de wax... waar de gold class wax van meguiars 21 euro is, echter krijg je hier een even coat applicator pad erbij.

plus dat het te koop is bij de halfords, die ik ook niet altijd even hoog heb..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
cootjev6
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 498
Lid geworden op: 06 mar 2007, 14:04
Locatie: Omg Noord Holland

Bericht door cootjev6 »

qua prijs ligt het redelijk gelijk aan meguires en qua resultaat vind ik het ook zeker niet onderdoen.
en dat ze het via halfords verkopen is alleen maar om het ook voor particulieren bereikbaar te maken maar daar zal de kwaliteit van het product niet op achteruit gaan toch? ;)

maar we kunnen er hele discussie's over gaan voeren maar ik heb het geplaatst omdat robert een aantal goede poetsproducten wilde weten zodat hij met z'n bolide strak voor de dag kan laten komen :bier:
Gebruikersavatar
M3nace
Pilot
Pilot
Berichten: 554
Lid geworden op: 25 jun 2007, 21:24

Bericht door M3nace »

meguiars verkopen ze ook bij de heuts dat vind ik geen argument ;) het is denk ik gewoon ook een beetje persoonlijke voorkeur. Ik ga deze zomer ook over op meguiars...hoor er alleen maar goeie dingen over.
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

Door die velgen reiniger van meguiars is er lak van mn velg af aan t gaan :shock:
Verder wel goed spul...
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Hiwo schreef:Door die velgen reiniger van meguiars is er lak van mn velg af aan t gaan :shock:
Verder wel goed spul...


HaHaHa sterk spul he :mrgreen:

Ik raad die nxt car wash aan van Meguiars :bier:
Damn wat staat me MX er nu goed bij heb laats even de shamppo geprobeert maar ik weet wel wat ik nu ga gebruiken ;)
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

Hiwo schreef:Door die velgen reiniger van meguiars is er lak van mn velg af aan t gaan :shock:
Verder wel goed spul...


hoe lang heb je het laten zitten dan voordat je het hebt afgenomen?

normaal mag dit niet gebeuren, of de lak moet los hebben gezeten, dan zal elke velgenreiniger dit effect geven denk ik...

@ marcel;

NXT wax is een goeie langdurig houdende wax, echter op iets donkere autos is de goldclass nog fijner, of een combi van beiden voor een hele diepe wetlook.. dus eerst in de wax zetten met goldclass en dan aftoppen met de NXT wax... heb ik zelf ook gedaan, had nog paar testzakjes NXT liggen en dan wordt ie echt diepzwart hoor :shock:
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

Aanbevolen is om het even te laten in werken, en dan verwijderen...
En ik maar denken dat mn velgen maar steeds viezer worden :lol:
Binnenkort ff laten renoveren ofzo..

Turtle Wax Ice is trouwens ook goed...
Gebruikersavatar
Speldenknop
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 314
Lid geworden op: 20 sep 2005, 16:00
Locatie: omg. Leiden

Bericht door Speldenknop »

Hiwo schreef:Aanbevolen is om het even te laten in werken, en dan verwijderen...
En ik maar denken dat mn velgen maar steeds viezer worden :lol:
Binnenkort ff laten renoveren ofzo..

Turtle Wax Ice is trouwens ook goed...


heb dit probleem ook bij mn velgen icm Sonax velgenreiniger (en hiervoor eigen merk Halfords). Je moet echt uitkijken met die rotzooi, bij mij zijn ook al stukken lak weggevreten. Als ik in de zomer mn velgen opnieuw ga spuiten was ik ze daarna gewoon alleen met een sopje!
Gebruikersavatar
MissLeo
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 282
Lid geworden op: 06 mar 2006, 21:37
Locatie: prov. Groningen
Contacteer:

Bericht door MissLeo »

Hier thuis ben ik de autopoetser, en we hebben een wagenpark :lol: Mijn voorkeur gaat uit naar Meguirs. Het werkt makkelijk en het ruikt ook nog lekker :) (is ook belangrijk) Het kost misschien wel wat, maar is altijd goedkoper dan halfvolle flessen van een ander merk weggooien omdat het niet aan je verwachtingen voldoet.
Dus voor mij alleen Meguirs. Nou heb ik laatst de Meguirs tas gekocht. Alles mooi compact bj elkaar in de tas.
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

MissLeo schreef:Hier thuis ben ik de autopoetser, en we hebben een wagenpark :lol: Mijn voorkeur gaat uit naar Meguirs. Het werkt makkelijk en het ruikt ook nog lekker :) (is ook belangrijk) Het kost misschien wel wat, maar is altijd goedkoper dan halfvolle flessen van een ander merk weggooien omdat het niet aan je verwachtingen voldoet.
Dus voor mij alleen Meguirs. Nou heb ik laatst de Meguirs tas gekocht. Alles mooi compact bj elkaar in de tas.


welke stappen gebruik jij altijd leonie voor je mxje???

gewoon wassen, kleinen, paintcleaner, polish en wax...

welke wax gebruik je voor je eigen mx? de NXT of de goldclass?

weet je hoe je een verbluffend effect krijgt. wil alleen echt goed met de zwarte mx van sebas... eerst volledige stappenplan, dan waxen met de goldclass en dan dun aftoppen met de NXT..

dan krijg je pas een mooie natte diepe glans die echt ook lang goed blijft
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Plaats reactie