harde klap
Moderator: Moderators
harde klap
Ik reed gisteravond naar me vriendin en ik reed over een heuvel toen ik opeens een super harde klap hoorde. Nu was er verder nix motorisch kapot maar ik denk de veer links voor, want hij ligt een heel stuk lager en hij stuurt ronduit klote met veel geluid. Nu was mijn vraag of ik er nog gewoon mee kan rijden of maak ik dan misschien nog meer kapot. Het is ongeveer 10 kilometer van haar naar mijn huis. Of is er iest anders kapot?
- MarcX3
- Super-Pilot
- Contacteer:
Re: harde klap
jordy schreef:Ik reed gisteravond naar me vriendin en ik reed over een heuvel toen ik opeens een super harde klap hoorde. Nu was er verder nix motorisch kapot maar ik denk de veer links voor, want hij ligt een heel stuk lager en hij stuurt ronduit klote met veel geluid. Nu was mijn vraag of ik er nog gewoon mee kan rijden of maak ik dan misschien nog meer kapot. Het is ongeveer 10 kilometer van haar naar mijn huis. Of is er iest anders kapot?
Je geeft zelf t antwoord al

Als die erg klote stuurt met veel geluid dan is er iets mis en kan t alleen maar erger worden en je kunt t andere verkeer ook erg in gevaar brengen doordat je niet goed meer kunt sturen met een ongeluk ben jij aansprakelijk omdat jij met een ondeugelijke auto rondrijd
Dus eerst laten maken
Driven by a sixpack
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
laatst ook met kameraad van mij gehad..
je komt er makkelijk achter..
zet em maar eens op de krik, dan zie je zo of de veer door is..
zou er niet al te ver mee doorrijden ( rechtdoor is geen probleem) maar probeer bochten e.d te vermijden ( hmm, dat zal nog een beste opgave worden he
)
je komt er makkelijk achter..
zet em maar eens op de krik, dan zie je zo of de veer door is..
zou er niet al te ver mee doorrijden ( rechtdoor is geen probleem) maar probeer bochten e.d te vermijden ( hmm, dat zal nog een beste opgave worden he

Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
jordy schreef:Net wezen kijken bij me vriendin hoe het met me auto is en me veer is dus gebroken. Maar is het normaal dat ie dan helemaal inzakt? Moet wel zeggen dat me wiel rechtsachter op een verhoogde stoep staat dus er komt nu extra gewicht op.
Als je veer breekt kan het iderdaad dat hij helemaal inzakt...
Ligt er maar net een beetje aan hoe hij is gebroken..
Laat ik het zo zeggen, de schokbreker zal absoluut niet je auto omhoog houden, als dat is waar je op doelt..