@Marcel_Mx3

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

hyperz
New member
New member
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 feb 2004, 20:23

@Marcel_Mx3

Bericht door hyperz »

marcel wat heb jij voor j katvervanger betaalt bij die gasten van je site want mij willen ze 60 pleuro voor staal laten lappen en 85 voor rvs terwijl jij maar 50 heb betaalt...klop niet he :twisted:
Don't Try If U Can't Catch Up
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: @ MArcel

Bericht door Marcel_mx3 »

hyperz schreef:marcel wat heb jij voor j katvervanger betaalt bij die gasten van je site want mij willen ze 60 pleuro voor staal laten lappen en 85 voor rvs terwijl jij maar 50 heb betaalt...klop niet he :twisted:


Ik heb daar al meer klachten over gehad, maar kan daar erg weinig aan doen voor je, sorry...
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

me 2

volgens mij vroegen ze toen voorn rvs iets van 95 eurie ( wel incl.verzendt kosten volgens mij ) :?




@ marcel : had je niet toen korting gekregen als je hun nummer op de site zette

daarom zul je er wel 50 voor hebben neer gelegd
als ware reclame
Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

nee hoor, hij is gewoon veel duurder geworden, ik heb er ook €50 voor betaald vorig jaar...
hyperz
New member
New member
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 feb 2004, 20:23

Bericht door hyperz »

mx3freak schreef:nee hoor, hij is gewoon veel duurder geworden, ik heb er ook €50 voor betaald vorig jaar...


nou ik heb er maar een bestelt wel een rvs en dat kost me 80 euri nog altyd goedkoper als een nieuwe kat natuurlijk en het zou 15 euri schelen voor staal of rvs dus....en verzendkosten zouden 15 euri zijn maar een kennis van mij haalt de vervanger daar op en neemt em mee naar rdam :lol:
Don't Try If U Can't Catch Up
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

ander subject : marcel , klopt het dat je je mazda zwart hebt laten spuiten ? :blink:


tjeck je profiel ;) :D
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

tupke schreef:ander subject : marcel , klopt het dat je je mazda zwart hebt laten spuiten ? :blink:


tjeck je profiel ;) :D


Oeps hihi, zet ik het er zelf nog in het rood bij dat je bij het wijzigen van je profiel dat veld altijd overnieuw moet invullen hihi...

Veranderd dus...
Marco-mx3
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 59
Lid geworden op: 21 jun 2004, 09:04
Locatie: De Zilk
Contacteer:

Bericht door Marco-mx3 »

hahahahaha Afbeelding lol
EricMX
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 apr 2004, 23:30
Locatie: Uithuizen (Groningen)
Contacteer:

Bericht door EricMX »

Heej heb je nieuwe sideskirts of zie ik dat verkeerd?? (Ziet er goed uit)

PS: Je geboorte datum bij je profiel.... foutje zeker? Ik had je ouder in geschat :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

EricMX schreef:Heej heb je nieuwe sideskirts of zie ik dat verkeerd?? (Ziet er goed uit)

PS: Je geboorte datum bij je profiel.... foutje zeker? Ik had je ouder in geschat :D


Ok ik word er dus nu gek van he, binnen kort ga ik weer even een dagje zitten aan die scripts.... want dit is vervelend....

En jah die sid-skirts zitten er inderdaad al weer even op, alleen heb het project nog niet online gezet hihi, druk druk druk
Plaats reactie