@Tiga

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

@Tiga

Bericht door Marcel_mx3 »

Profiel staat online,

Wel jammer dat je niet de moeite hebt genomen even alle velden in te vullen.
Ik zag bv. al racegaas, andere velgen, je hebt vast wel een radio... enz.
Marcel
Gebruikersavatar
Tiga
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 490
Lid geworden op: 09 mar 2004, 03:02
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Tiga »

Gaat allemaal nog goed komen.
Ik heb hem nog maar net en ben nu aan het inventariseren wat er aan gedaan is en wat er aan gedaan gaat worden.

De vorige eigenaar heeft idd wel het een en ander gedaan...en helaas ook verprutst.
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Nou okeej, dan zie ik alles nog wel verschijnen, als je aanvullingen hebt, kun je dat invullen op het formulier, incl uiteraard de gebruikersnaam en email adres..

Ps wat heeft de vorige eigenaar verpest dan?
Gebruikersavatar
Tiga
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 490
Lid geworden op: 09 mar 2004, 03:02
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Tiga »

luchtinlaat van luchtfilter, lek in radiator gefixt met zo'n schijtpil.
Intern heeft ie de bedrading van de stereo helemaal verkloot. Moet voor de speakers allemaal nieuwe bedrading trekken. Verder heeft ie de sproeier van achterruit niet goed dicht gemaakt waardoor de klep lekker volliep met water en onderaan nu half rot is.
En hij heeft vrolijk zitten boren en slopen in het dashboard waardoor het nu net een zwitserse kaas is.

Maar het gaat allemaal wel goedkomen.
Als eerste staat een nieuwe koppakking en evt. kleppen op programma...hij lust nl. nog wel wat olie.
Laatst gewijzigd door Tiga op 09 mar 2004, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Tiga schreef:luchtinlaat van luchtfilter, lek in radiator gefixt met zo'n schijtpil.
Intern heeft ie de bedrading van de stereo helemaal verkloot. Moet voor de speakers allemaal nieuwe bedrading trekken. Verder heeft ie de sproeier van achterruit niet goed dicht gemaakt waardoor de klep lekker volliep met water en onderaan nu half rot is.
En hij heeft vrolijk zitten boren en slopen in het dashboard waardoor het nu net een zwitserse kaas is.


Zo dat is lekker, wat een eikel joh,
Nou jah ik hoop voor je dat alles gaat lukken, en hou ons op de hoogte !
ps je hebt wel een mooie kleur gekozen overgens.. !
groeten Marcel
Gebruikersavatar
Tiga
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 490
Lid geworden op: 09 mar 2004, 03:02
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Tiga »

Ben er ook wel blij mee...had wel ff tijd nodig.
Hiervoor had ik een Volvo 480. Geweldige bak...ok niet te vergelijken maar toch. Die auto had ik echt zelf uitgezocht en alles. De MX-3 werd me een beetje in de schoot geworpen...tja en dan sta je te twijvelen.

Maar ben nu wel blij met me keuze. Volvo was klaar en dus weinig meer aan te doen....en kon er goeie prijs voor krijgen
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Tiga schreef:Ben er ook wel blij mee...had wel ff tijd nodig.
Hiervoor had ik een Volvo 480. Geweldige bak...ok niet te vergelijken maar toch. Die auto had ik echt zelf uitgezocht en alles. De MX-3 werd me een beetje in de schoot geworpen...tja en dan sta je te twijvelen.

Maar ben nu wel blij met me keuze. Volvo was klaar en dus weinig meer aan te doen....en kon er goeie prijs voor krijgen


Nou nee een vergelijk zou ik zeker niet durfen trekken nee, maar ik denk dat je zeker geen slechte hebt aan de mx, maar goed dat voel je zelf tijdens het rijden ook wel denk ik...
Gebruikersavatar
Tiga
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 490
Lid geworden op: 09 mar 2004, 03:02
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Tiga »

Zoals beloofd hier even een update.

Heb lang zitten twijvelen wat voor kleur ik zou gaan gebruiken voor me dashboard. Heb eerst aan een donkere rode kleur zitten denken, maar durfde dat toch maar niet aan.
Ben maar opzoek gegaan naar de kleur van me radio. Kleur zit tussen antraciet en zilver in...en gevonden :lol: (Voor de liefhebbers: Dupli-Color, code: 70-0180)
Heb vandaag eerst alleen de ventilatie roosters gedaan en de dashboard rand. De rest komt nog, maar omdat dat de middencolsole er nog een keer uit moet voor me alarm en detector w8 ik daar nog even mee(als me dat lukt tenminste)

Hier wat plaatjes van het hele gebeuren:Afbeelding(klik op plaatje voor de rest)
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Ziet er mooi uit !! jammer dat de foto zo klein is uitgevallen...
Gebruikersavatar
Tiga
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 490
Lid geworden op: 09 mar 2004, 03:02
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Tiga »

Euh....zou plaatje een link kunnen zijn naar site met meer plaatjes?...is maar een gokje hoor :lol:

had het er zelfs nog bij gezet
Plaats reactie