how to: deurbak maken?

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

skielder
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 290
Lid geworden op: 01 dec 2003, 18:15
Locatie: den helder

how to: deurbak maken?

Bericht door skielder »

hoi, ik rijd nu al zo;n 2 weken mx3 8) , maar ik stoor me erg aan die kleine deurbakken.. er past net aan een ijskrabber in en voor de rest nix bijna..


nu wil ik dus zelf deurbakken maken, maar hoe doe ik dat?

het gedeelte waar je boxen zitten gaat er waarschijnlijk ook af..

wat voor soort hout moet je er voor gebruiken?

:)
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Ik vind dit echt zonde......

Het spijt me dat i het zeg, maar mijn mening is dat je die deur bakken niet alleen zo klein mogelijk moet laten, maar ook nog eens dat je ze leeg moet laten ook..! dus geen troep er in maar helemaal niks hihi

Oke hier mijn motivatie, de mx-3 is niet gebouwd of gereden om of door zijn functionaliteit, maar om de uitsraling ! en de uitstraling van een mx 3 is niet het vol proppen van de deurpanelen maar het aan de horizon verdwijnen bij een stoplicht.

Wat ik denk is dat je graag een modificatie wilt uitvoeren, en als je dat wilt pas de deur panelen dan alleen zo aan dat je vette speakers (welke je al hebt besteld) er in kunt bouwen ! bv, met mdf, overtrekken met een panty en dan polyesteren...
maar goed this is just my 2 cents.,
skielder
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 290
Lid geworden op: 01 dec 2003, 18:15
Locatie: den helder

Bericht door skielder »

tis niet zo dat ie deurbak helemaal volgepropt wordt, maar als mijn handen er al bijna niet inpassen om iets te pakken, er nu alleen een ijskrabber inkan, vind ik dat zwaar irri..

bijvoorbeeld mijn cd-map kan er al niet in, die wil ik er dus wel inhebben, vandaar dat ie wat breder moet zijn..

het frontje van de boxen wil ik ook weghebben..komen die van mijn eigen boxen op..

en ja.. moet toch wat te doen hebben in die auto :P
skielder
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 290
Lid geworden op: 01 dec 2003, 18:15
Locatie: den helder

Bericht door skielder »

zijn nu bezig met mdf ringen te maken, zodat mijn composet erin past (helix 636).. morgen ff wat meer mdf halen, zodat kistje gemaakt kan worden voor de sub, versterker en condensator weggewerkt kunenn worden en om de deurbak wat breder te maken..

:D

binnenkort maar eens foto;s maken..

volgende week worden alle kabels gelegd en dergelijke..

8)
Gebruikersavatar
raymond-mx
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 110
Lid geworden op: 23 dec 2003, 10:30
Locatie: tiel

Bericht door raymond-mx »

ik had hier nooit aan begonnen ik hoop niet dat je er spijt van krijgt :wink:
groetjes R-MX
Qinx
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 dec 2003, 18:40
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Qinx »

Marcel_mx3 schreef:Oke hier mijn motivatie, de mx-3 is niet gebouwd of gereden om of door zijn functionaliteit, maar om de uitsraling ! en de uitstraling van een mx 3 is niet het vol proppen van de deurpanelen maar het aan de horizon verdwijnen bij een stoplicht.


En dan sta je daar bij die horizon, zonder wegenkaart ;)
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Qinx schreef:
Marcel_mx3 schreef:Oke hier mijn motivatie, de mx-3 is niet gebouwd of gereden om of door zijn functionaliteit, maar om de uitsraling ! en de uitstraling van een mx 3 is niet het vol proppen van de deurpanelen maar het aan de horizon verdwijnen bij een stoplicht.


En dan sta je daar bij die horizon, zonder wegenkaart ;)

Heej ben jij dronke? haha allemaal van dit soort berichtjes..... haha
proost ;)
Qinx
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 dec 2003, 18:40
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Qinx »

Mah, dronken niet: wilde hier alleen het punt maken dat deurbakken soms heel handig kunnen zijn. Het moet wel bij wegenkaarten (en HEEEL misschien een ijskrabber) blijven... dus toch nog een beetje on-topic ;)
Qinx
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 dec 2003, 18:40
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Qinx »

(Overigens wel m'n 4de Leffe blond aan het wegwerken, dus helemaal nuchter zou ik ook niet willen zeggen)
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Qinx schreef:(Overigens wel m'n 4de Leffe blond aan het wegwerken, dus helemaal nuchter zou ik ook niet willen zeggen)

Oke dan ben ik verder heen.... haha
Maar goed ff ONtopic, ik ben met je eens dat als je ruimte in je auto wilt dat je een opel astra station koopt, met een HONDEN rek erin een goldenretriever en een sticker achetrop, " Ik rem voor dieren " :lol: :oops: :lol: :oops: :lol: :oops: :lol:
Plaats reactie