Ik heb sinds deze week een auto voor dagelijks gebruik erbij, wat betekent dat ik vanaf nu graag aan de Mazda wil en kan gaan sleutelen!
Ik heb tot het heden mijn MX-3 altijd bij de garage gebracht. Ik was niet altijd helemaal tevreden over de communicatie en de afgeleverde kwaliteit, plus dat ik in 2016 ongeveer drieduizend euro aan reparaties erdoorheen heb gejaagd. Ik weet dat onderdelen voor de MX-3 niet goedkoop zijn, maar merendeel van het bedrag bestaat volgens mij toch uit arbeidsloon. Bovendien ben ik het gewoon spuugzat om mijn auto naar de garage te brengen, de auto lang kwijt te zijn en geen idee te hebben wat de monteur precies heeft uitgespookt. Kortom: Ik wil lekker zelf gaan knutselen.
Ik zoek iemand die een beetje in de buurt woont, die graag aan auto's sleutelt en mij ook wat dingen kan leren. Ik ben gewoon bereid om te betalen voor de moeite, want dat lijkt mij wel zo eerlijk. Eventueel is het ook mogelijk dat in ruil voor hulp diensten verleen. Ik ben zelf namelijk handig met computers; Het is mijn hobby, studie en werk. Bekijk eventueel mijn website http://www.computerinfor.nl.
Ik heb zelf een oppervlakkige kennis van onderdelen. Ik weet veel onderdelen wel te benoemen inclusief de functie, maar ik heb nauwelijks tot geen sleutelervaring. Het enige wat ik ooit heb vervangen is de bobine van mijn vorige Volkwagen Polo 6N

Ik zal in een volgende post de onderhoudslijst plaatsen inclusief de mankementen en de toekomstige plannen die ik met de Mazda heb.
Bedankt voor het lezen van deze lap tekst. Ik hoop dat ik iemand zijn interesse kan wekken!