Voorstellen: JDM4life

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
JDM4life
New member
New member
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 apr 2015, 23:33
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Bergen op zoom

Voorstellen: JDM4life

Bericht door JDM4life »

Hallo allemaal,

Onlangs heb ik een mx 3 gekocht, zocht wat meer info over de wagen en kwam zodoende uit op deze site.
Het zag er netjes uit en actief dus heb ik me ook aangemeld om mijn steentje bij te dragen.

Zal eerst wat over mezelf vertellen. Ik kom uit het Brabantse Bergen op zoom, 25 jaar oud en draai al een tijdje mee in de tuning scene.
Toen ik bij mazda en mitsubishi werkte had ik in me vrije tijd altijd de gelegenheid om bezig te zijn aan mijn grote liefde. Helaas moest ik afscheid nemen van haar, mijn mitsubishi eclipse 2g.
Daar zat veel tijd en geld in, ging veel naar meetings en vrij rijden deed ik er graag mee.

Zoals de naam al zegt ben ik gek op japanse auto's, zal ook nooit iets europees kopen.
Voor mij gaat er niks boven dat heerlijke gevoel van een turbo die er in knalt en je in je stoel drukt.

Dan mijn mx 3, een V6 uit 1998 met 126.000 km op de teller.
Vrij standaard, motorisch nog niks gedaan. Optisch zitten er kuipstoelen in, angel eyes en een vleugel.
Ga het niet te gek maken, alleen nog wat detail werk om het een nette auto te maken en verder sparen voor een evo.


Hoop jullie op JAPfest tegen te komen.
It's been a long day without you my friend, and I'll tell you all about it when I see you again
Gebruikersavatar
lenny-v
Moderator
Moderator
Berichten: 838
Lid geworden op: 10 aug 2009, 20:50
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Dordrecht

Re: Voorstellen: JDM4life

Bericht door lenny-v »

Hey, welkom en gefeliciteerd met je mx-3! We zien elkaar op JAPfest :duim1:
Kampioen Mx-3 Kartcompetitie 2014-2015!
Gebruikersavatar
Rooiepeen
Pilot
Pilot
Berichten: 771
Lid geworden op: 04 aug 2007, 07:00
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: Almere

Re: Voorstellen: JDM4life

Bericht door Rooiepeen »

Welkom bij da club!

Een 98er met zo een lage kilometer stand moet er wel goed uitzien :duim1:

Tot op JapFest
MazdaMx-3 Kartkampioen 2012/2013
Gebruikersavatar
WesleyK
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 151
Lid geworden op: 23 okt 2011, 13:31
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Re: Voorstellen: JDM4life

Bericht door WesleyK »

Welke kleur issie? Ik kom dagelijks vanuit Roosendaal langs Bergen op Zoom richting Halsteren (A58/A4) in een zilvere MX-3 uit 97, wellicht kom ik je nog eens tegen.

En we willen foto's natuurlijk ;)
Gebruikersavatar
rHN
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 19 sep 2013, 22:37
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1993
Locatie: Harlingen

Re: Voorstellen: JDM4life

Bericht door rHN »

Welkom :)
i'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because some one else built it for me. your car is your story
Gebruikersavatar
JDM4life
New member
New member
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 apr 2015, 23:33
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Bergen op zoom

Re: Voorstellen: JDM4life

Bericht door JDM4life »

WesleyK schreef:Welke kleur issie? Ik kom dagelijks vanuit Roosendaal langs Bergen op Zoom richting Halsteren (A58/A4) in een zilvere MX-3 uit 97, wellicht kom ik je nog eens tegen.




We hebben dezelfde kleur, silver stone metallic. Ik reed tot een paar maanden terug dagelijks richting Roosendaal met me rooie eclipse maar kan me je mx 3 niet herinneren. Wie weet als je ook naar JAPfest gaat dat we er samen heen kunnen.

Foto's moet ik nog maken, maar ga eerst de velgen aanpakken want die zijn zwart gespoten en dat is niet zo mijn smaak.
Word flink schuren en polijsten morgen.
It's been a long day without you my friend, and I'll tell you all about it when I see you again
Plaats reactie